cossie4ever Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 skal kjøpe nye senke fjærer, men lurer på om jeg kan bruke 40mm? Jeg har 16x9 felg med 40/215 dekk på og har ikke valset eller breddet.
Bdt Posted April 26, 2006 Posted April 26, 2006 kompis har det på sin går fint det,hvordan innpress da? COS it`s WORTH it!
bige Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 er det en cosw du ønsker og senke 40 mm er det etter min mening for mye . Da må du bytte fjær bein - støt dempere ellers vil di bunne - og du får en kjøre komfort som en støt kjerre - den vil subbe på alt som er høyere en en fyrstik . Og er det en 4x4 er jo nye front aksler og motor fester ett must ...........
cossie4ever Posted April 27, 2006 Author Posted April 27, 2006 kompis har det på sin går fint det,hvordan innpress da? Jeg vet ikke innpress, men di stikker ca 10mm utenfor kanten fremme. nå subber den litt på ene siden og, tror den ene fjæren er knekt. noen som vet om bra senke fjærer?
Bdt Posted April 27, 2006 Posted April 27, 2006 okay for breie felger da,ikke bra det da men eibach er bra. COS it`s WORTH it!
Recommended Posts