Jump to content

Abs 2wd


Ace_

Recommended Posts

Har en 2wd med abs som ikke fungerer. Har nye sensorer prøvd to forskjellige pumper, to hjerner, sjekket alle jordinger. Hjulene lar seg blokkere men det lyser ingen lamper (annet enn ved oppstart).

Noen som har peiling. (lampene lyser forøvrig også hvis trykket blir for lavt eller hvit jeg napper ut en sensor)

 

Noen tips?

Link to comment
Share on other sites

jeg også har problemer med abs'n. Nå har ikke jeg gjort så mye med det enda, men kan jo spørre va folk tror det kan være.

 

Hos meg lyser det hele tida og hjula låser seg, altså abs'n virker ikke i det hele tatt..

 

Noen som har peiling?? Begynte med at de to lysene midt i speedometeret kom på sånn av og til, men nå lyser det hele tida..

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg bommer totalt her nå, men det går visst an å koble bryter på en av ledningene på den ene kontakten på bremsevæskebeholderen for å slå abs av og på!.. -Så jeg tenkte i farta, om du kansje har dårlig kontakt et sted der oppe? -Om du skjønner? :)

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Mulig jeg bommer totalt her nå, men det går visst an å koble bryter på en av ledningene på den ene kontakten på bremsevæskebeholderen for å slå abs av og på!.. -Så jeg tenkte i farta, om du kansje har dårlig kontakt et sted der oppe? -Om du skjønner? :)

[/quote)

 

Men det løser ikke problemet. Ingen som har vært borti dette?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...