ojt Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Jeg lurer på om det er no merkbar forsjell og bytte ut 4wd manifoilen med en 2wd? Er det noen på forumet her som har prøvd dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 4*4 manifolden gir et litt bedre bunndrag. Mens 2wd manifolden holder til flere hk,hvis du ikke invisterer i et grenrør da. Mange som sier det er merkbar forskjell andre sier de ikke merker en dritt. Orginal bil eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta_xr2i Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 jeg vurderer faktisk å bytte fra 2wd til 4x4 manifold.... skal ikke ha mer enn 330kit alikavell ... 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi Link to comment Share on other sites More sharing options...
ojt Posted April 21, 2006 Author Share Posted April 21, 2006 4*4 manifolden gir et litt bedre bunndrag. Mens 2wd manifolden holder til flere hk,hvis du ikke invisterer i et grenrør da. Mange som sier det er merkbar forskjell andre sier de ikke merker en dritt. Orginal bil eller? Motoren ligger i deler nå, men tenkte og prøve og få ut en 350 eller 400 hk seinere etter overhaling.Det er jo bunndraget som er moro, så da er det ingen vits vel?Er det no merkbart om man setter på grenrør da? og hva koster no sånt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 2wd manifoil ble vell lagd for og få MAX ut av motoren i topp turt.Og når bilen ble masse produsert fant vell ford ut att all klagen på att pinne skruene røyk i toppen - fordi ingenservet turbo opphenget - dere bytter vell fjær og messing skiver hver 10tkm og sjekker att den beveger seg og spennet på fjæra hver 2500 km som det står i boka ........................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 ot: (jeg har 2wd manifold 4sale ) Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ojt Posted April 21, 2006 Author Share Posted April 21, 2006 2wd manifoil ble vell lagd for og få MAX ut av motoren i topp turt.Og når bilen ble masse produsert fant vell ford ut att all klagen på att pinne skruene røyk i toppen - fordi ingenservet turbo opphenget - dere bytter vell fjær og messing skiver hver 10tkm og sjekker att den beveger seg og spennet på fjæra hver 2500 km som det står i boka ........................ Så du mener det ikke er no vits og bytte eller? Takker for alle som tar seg tid til og svare Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 (edited) Så du mener det ikke er no vits og bytte eller? Takker for alle som tar seg tid til og svare helt marginalt .................min beskjed Nei - om du ikke bygger en racer motor Edited April 23, 2006 by bige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Klarer en 4x4 manifold 450hk?Hvor mye klarer den egentlig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 420-450 blir det hevdet flere i england som har bremset dette har jeg sett så... COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Vært kjekt med 4x4 manifold da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now