Syvers Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 Bilen min bremsa 462 hk og 483 nm idag,Bilen skal justeres etter veien og litt mere i rulla senere. mp frese opp baklokke da det ble en del baktrykkfullt ladetrykk ifra 3029 omd :DDDDDturtall max 6500 omd ble veldig bra kurve på den, sterk som **** i hele registre
fiesta_xr2i Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 ***** bra d da legg ut bilde av kurven å spec på motor da?? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Guest Kevin Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 Gratulerer med fine tall!Blir du å se på treff fremover eller?
kikk0 Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 rått! legg ut papirene, specs på motor, turbo motorstyring kostnader osv! drar godt denne vil eg tru
JHS Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 Gratulerer med fine tall, kunne godt tenkt meg og sett kurven ja. Og ladetrykk...?
Escort RST WRC Posted April 21, 2006 Posted April 21, 2006 Gratulerer med fine tall Gikk det knirkefritt denne gangen da? Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
Syvers Posted April 22, 2006 Author Posted April 22, 2006 Ja bilen går som ei drosje. utrolig lett kjørt bil! kan sammenlignes med å kjøre en orginal escort cosworth synes det var rart det ble litt lite nm. Men som jeg har sagt før så bryr jeg meg ikke så veldig om hk anntall. Jeg regna med 450-480 hk. da turboen ikke makter mere neste bremsing så ser vi kanskje 480 talle NB til alle som har kjøpt den cosworth baklokke. dra å fres den ca 2-3 mm da den er for trang. Kjører på 1.72 i ladtrykk.
Syvers Posted April 22, 2006 Author Posted April 22, 2006 Kurven er jevn og fin rett opp motorn er sterk som fy i registre, men jeg tror ikke jeg har noe på topp. vi bremsa bare til 6500 omd. da kurva begynnte å stige litt mindre rett opp Men max turbotrykk ifra 3000 omd-6500 omd holder for meg
tommy w Posted April 22, 2006 Posted April 22, 2006 syvers: sikker på at ikke dreiemomentet er målt i ft/lb? Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013
RS 1000 Posted April 24, 2006 Posted April 24, 2006 (edited) syvers: sikker på at ikke dreiemomentet er målt i ft/lb? Ja noe ???? må det være for dersom motoren gav 462 hk på 6500 så blir det 507 NM. Vi får vente å se om Syvers ligger ut bremsepapirene. 1,7 i trykk på 3000 o/min med en T04E trim 50 høres uvanlig ut. Edited May 4, 2006 by Pelle Væck Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest Dre Racing@ Posted April 24, 2006 Posted April 24, 2006 1.7 på 3000 hørtes jo sykt tili ut på en så sterk motor..hvilket gir bremset du på, hvor bremset du? gratulerer med veldig! flotte tall allefall du hadde vel maxeffekt på 6500?
RS 1000 Posted April 25, 2006 Posted April 25, 2006 Bilen min bremsa 462 hk og 483 nm idag,Bilen skal justeres etter veien og litt mere i rulla senere. mp frese opp baklokke da det ble en del baktrykkfullt ladetrykk ifra 3029 omd :DDDDDturtall max 6500 omd ble veldig bra kurve på den, sterk som **** i hele registre Vær grei og legg ut bremepapirene og spec. liste da. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
RS 1000 Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Bilen min bremsa 462 hk og 483 nm idag,Bilen skal justeres etter veien og litt mere i rulla senere. mp frese opp baklokke da det ble en del baktrykkfullt ladetrykk ifra 3029 omd :DDDDDturtall max 6500 omd ble veldig bra kurve på den, sterk som **** i hele registre Vær snill og legg ut bremsepapirene og spec. liste da. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
yrre Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 Vær snill og legg ut bremsepapirene og spec. liste da. Ja, jeg vil se jeg å..
RS 1000 Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 (edited) @ syvers: Gratulerer med fine 448 hk og 531 Nm (390 lbs/ft, tilsier ca 1,7 i ladetrykk fremdeles?) og da en meget rask Cosworth. Det er også helt klart en fjær i hatten til vedkommende som effektmålte og som oppgav ærlig effekt. Nå som fasiten er klar, gidder du å legge ut de nye bremsepapirene. (tabellene) Det er som alltid svært interessant å se kurvene med turtall for maks moment og effekt, samt ladetrykk mv. Kos deg da. Edited May 19, 2006 by Pelle Væck Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest oldfordsneverdie Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 kjempe bra.ser veldi bra gjennomført ut alt på denne bilen.tror dette har kosta litt.morro at det blei fungerende!=)
mr.cossie Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Del med oss hva spec på motor er da.........!! -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Guest Hovden Racing Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Jeg har en sånn 480hk netics turbo, min BEGYNNNER å lade på 3500 å kommer for fullt ved 3900...
cosworth87 Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 når kommer det tråd m nye bilen din hovden? spent på å se den så pen ut vertfall
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now