sharpie Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Ønsker å kjøpe klips som står på kanalen, som man fester sideskjørtet med.Cosworth Sedan. Noen som har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ojt Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Ønsker å kjøpe klips som står på kanalen, som man fester sideskjørtet med.Cosworth Sedan. Noen som har? Den orginale plasten er bare no drit.Jeg kappet og bøyde til aluminiumsfester selv, boret hull i kanalkanten og skrudde fast alt sammen.Bruk orinalfestene som mal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharpie Posted April 21, 2006 Author Share Posted April 21, 2006 Den orginale plasten er bare no drit.Jeg kappet og bøyde til aluminiumsfester selv, boret hull i kanalkanten og skrudde fast alt sammen.Bruk orinalfestene som mal. jeg har tenkt tanken ja, men syntes det er å måtte kjipt borre hull... Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 du får kjøpt komplette nye monteringssett for skjørtene på ebay, jeg kjøpte der, kosta ikke allverden heller... settet er med stort sett alt som gjør at skjørta henger fast Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ojt Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Bare og kline inn skruer og hull med fett så det ikke ruster. På min gamle cossi som jeg solgte i 99, kjøpte jeg alle nye, 2stk knakk ved montering og resten gjikk om vinteren ved brøytekanter.Kommer ikke til og kaste bort penger på det igjen.Men vil du ha så er det bare og kjøpe på ford eller søke på cosworth shop på ebay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 jeg handla på ford,va billigt å.husker ikke prisen men de va rimeligt TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharpie Posted April 22, 2006 Author Share Posted April 22, 2006 tja, ca 70 kr pr klips.blir fort penger når der er 16stk til sammen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 hvor har du hørt henn da?de var dyrt i forhold til ka ej betalte.innbilde mej att de va 23kr stk eller nokkå TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
bige Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 veiledende fra ford 70 stk.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sharpie Posted April 22, 2006 Author Share Posted April 22, 2006 stemmer det bige... snakka med ford på torsdag 60kr + mva sa han.er det ingen som har funnet noen andre lignende klipsgreier som kan passe? er på grensa og betale så mye for en udugelig plastik-ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts