Jump to content

MOMO GTR 7X17


Guest jornhan

Recommended Posts

Guest jornhan

Så å si strøkene momo gtr 4x108 og ET42 selges eller byttes i 17" felger som passer sierra cosworth for det gjør ikke disse felgene,de butter i caliperene foran.Kom med bud eller bytteforslag.

 

7X17MOMOGTR007.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest jornhan
3mm spacer gjør susen

 

Det gjør nok susen det,men vil ikke dekket subbe i skjermkanten da?bruker 215/45-17 dekk.

Link to comment
Share on other sites

Guest jornhan
Åssen innpress er det på dem?

Standard på felgene? (riper, kast o.l)

 

Ingen kast/riper og heller ikke kantkjørt.Når det gjelder pris så har jeg ikke bestemt meg for noe enda.Kom med bud eller helst bytteforslag til felger som passer sedan cossie.Felgene er som sagt 7x17 og offsett 42(et42).De passer i hvertfall audi etter som jeg har hørt.

Link to comment
Share on other sites

Guest ST200evil
Detta er bare og spenne opp i en dreibenk og få dreid av litt.

 

Dreid av ?? han må da space ut om di ikke skal gå i caliperen.. dreier man ned så vil detta ta mere tak.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jornhan
Dreid av ?? han må da space ut om di ikke skal gå i caliperen.. dreier man ned så vil detta ta mere tak.. ;)

 

Hallo! Hjelper ikke å space ut når boltene på cossie er for korte da veit du,for det som skjer da er jo att boltene på navet blir for korte ergo det går på sikkerheten,det vil si att hvis jeg spacer dem ut så vil jeg kunne dra mutterene 2-3 runder og det er jo ikke bra,eller er det vel <_<.

Link to comment
Share on other sites

Guest jornhan
Lett og bytte boltene og da. Har på kollevold.

 

Ja jeg vet det,men vet du hvor mye det koster?det er ikke billig etter hva jeg har fått opplyst på www.felgimport.no

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...