Sierra IS-RS Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Noen som har? Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierraxr4x4 Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 kan se om eg får tatt bilde av min i dag, er 4 dørs da men, det ser ikkje so dumt ut, Link to comment Share on other sites More sharing options...
frode Posted April 22, 2006 Share Posted April 22, 2006 (edited) mener du med mk1 frontfanger og skjørter?? skulle vel ikke være så vanskelig å finne noen cosworther her inne, er jo tusenvis av bilder av de her. men du mente kanskje mk2-fanger og skjørter?? eller at jeg misforsto hele greia? aha!! nå forsto jeg. cosworth fanger, men RS skjørter! la ikke merke til at det sto rs.. sorry! Edited April 24, 2006 by frode '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierra IS-RS Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Frode: les topic du , men ikke så nøye, fant bilde:) Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By: 2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift... Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT Bmw 523 98 Mod Yamaha RX1 Mountain 06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford Stv Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 legg det ut da! Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts