cossie4ever Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 Skulle montere 330 chipen i bilen, men den ville ikke starte. Det kom såvitd gnist på pluggene. Hva kan dette vere? Jeg hadde ikke montert 3bars map`en men det skal vel ikke ha noeå si?
bige Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 Skulle montere 330 chipen i bilen, men den ville ikke starte. Det kom såvitd gnist på pluggene. Hva kan dette vere? Jeg hadde ikke montert 3bars map`en men det skal vel ikke ha noeå si?Nei bare riktig chip - l6 chip i l6 og l8 chip i l8 .
cossie4ever Posted April 13, 2006 Author Posted April 13, 2006 Det er rikteig chip til riktig hjerne.Men bilen skulle vel har STARTET fordi omjeg ikke hadde montert 3bar mapen?
Guest gbraen Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 Med den mapen skal den starte, men er usikker med de dysene.
Cosworthking Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 den skal starte med den chippen selv om du har orginal map sensor,. det gjorde min sierra 88 hvertfall
Guest garnesracing Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 Skulle montere 330 chipen i bilen, men den ville ikke starte. Det kom såvitd gnist på pluggene. Hva kan dette vere? Jeg hadde ikke montert 3bars map`en men det skal vel ikke ha noeå si? Største spørsmålet er.har du monteret chipen rett vei??
cossie4ever Posted April 13, 2006 Author Posted April 13, 2006 Største spørsmålet er.har du monteret chipen rett vei?? Ja monterte den med hakket inn mot nermeste veg, prøvde andre vei og men da kom det ikke gnist i det heletatt. Hva som kan vere galt med chipen? Dårlig kontakt?
cossie4ever Posted April 13, 2006 Author Posted April 13, 2006 (edited) Hvor er chippet i fra da? 4x4 l8 hjerne, samme motor som megdet står "Tailand" i en runding. Hører ikke så veldig lovende ut hehe Edited April 13, 2006 by cossie4ever
Cosworthking Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 prøvd å bytte tilbake til orginal chip bare for å se om bilen er som den skal da a??
cossie4ever Posted April 14, 2006 Author Posted April 14, 2006 prøvd å bytte tilbake til orginal chip bare for å se om bilen er som den skal da a?? Ja kjører jo med den orginale no, Hva som kan vere galt med chipen noen som vet??
Cosworthking Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 du har vel kjøpt chippen fra en butikk/person.. da ville jeg ha levert den tilbake, å krevd ny.. det skal ikke så mye til for at en chip skal bli ødelagt, å det er vel sikkert den du har
Bdt Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 Ja monterte den med hakket inn mot nermeste veg, prøvde andre vei og men da kom det ikke gnist i det heletatt. Hva som kan vere galt med chipen? Dårlig kontakt? Prøvd å montere chipen begge veier?det var vel ikke så lurt...Men det hakket i enden av chipen skal stå likt med det hakket i holderen til chipen. COS it`s WORTH it!
Guest Hovden Racing Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 har du montert chipen feil vei er den brent nå...
Recommended Posts