RstS2 Posted April 12, 2006 Posted April 12, 2006 Hey:) Noen tips her? har en mk6 1.8si 105hk escort, starter alltid når den er kald,men hvis jeg tar en tur i butikken og starter den kjaptigjen vil den ikke alltid starte. men starter noen ganger. må kjinne den noe sinnsykt, eller vente noen minutter.har prøvd med kondensfjerner. har nye plugger, termostat,tempføler. tja.. takker for alle svar:)
d-link Posted April 12, 2006 Posted April 12, 2006 Sjekk etter falskluft lekasjer. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
Guest Storberget Posted April 13, 2006 Posted April 13, 2006 Min '94 escort 1,8 fjusker også litt på oppstarten noen ganger. Men bare ved å pumpe litt på gasspedalen går det fint på forsøk nr. 2. Tidligere i vinter der imot, da gikk på tverke! Alt av det elektriske kortslutta og noen ledninger smelta. =/ Det var ganske ille.(var ment som en liten tankevekker bare)
Cosworthking Posted April 14, 2006 Posted April 14, 2006 kan det være tennings hodet a tru.. hadde en escort mk3 for noen år siden, startet fint når den var kald men når jeg hadde kjørt litt så kunne den stoppe.. måtte vente noen min før jeg fikk start igjen da.. byttet tennings hodet å da ble den bra.
RstS2 Posted April 18, 2006 Author Posted April 18, 2006 kan det være tennings hodet a tru.. hadde en escort mk3 for noen år siden, startet fint når den var kald men når jeg hadde kjørt litt så kunne den stoppe.. måtte vente noen min før jeg fikk start igjen da.. byttet tennings hodet å da ble den bra. Tenningshode sier du? mmmmnn hvor sitter det? er det tenningsmodul du mener? takk for tips
Wolfman83 Posted April 20, 2006 Posted April 20, 2006 Tenningshode sier du? mmmmnn hvor sitter det? er det tenningsmodul du mener? takk for tips Prøv å åpne tanklokket etter at du har kjørt en lengre tur. Er det trykk så tyder det på at bensinslangen er i klem, og at lufttrykket blir feil, og at den dermed ikke starter
RstS2 Posted April 22, 2006 Author Posted April 22, 2006 Prøv å åpne tanklokket etter at du har kjørt en lengre tur. Er det trykk så tyder det på at bensinslangen er i klem, og at lufttrykket blir feil, og at den dermed ikke starter Hey, Wolfman83 Når du sier det så er det trykk når jeg åpner tanklokket etter en tur.**** kan det være dette som lager problemer. noen vanlige steder som bensinslangen kommer i klem som jeg kan sjekke? takk for tips:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now