Guest RSTurbo86 Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Hva er ca max trykk original toppakning tåler? skal kjøre med ett trykk slik at den ikke blir ødelagt.. altså litt høyere enn originalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-link Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 Orginalpakning tåler masse trykk. Mer enn hva orginalturboen klarer å levere i alle fall. Problemet er at feil tenning som regel blåser toppakningen. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tombra Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 (edited) Orginal pakning fra Ford er den beste pakningen du får til RST.Gutta i england som har målt 300 HK i 1.6 liter CVH kjører med disse. Orginale bolter fra Ford også.Jeg skal byttet ut min Felpro GR A pakning mot en fra Ford. EDIT: Bare pass på at du får en til CVH Turbo, og ikke vanlig 1.6 Edited April 3, 2006 by Tombra Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsturboS2 Posted April 3, 2006 Share Posted April 3, 2006 EDIT: Bare pass på at du får en til CVH Turbo, og ikke vanlig 1.6 lol.. det hadde vært kos.. hehe Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now