RS|Stian Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Dette er en Titanium med fabrikk montert styling:) Synn det ikke har kommet sideskjørt fra MS design ennå men noe er på gang:)Er H&R senkefjærer som senker 50mm, men ser sykt høy ut fra siden, hmm... Kan få kupp pris på min om du ønsker;)? Bilen kostet i seg selv med frakt og administrasjonsgebyr osv 272000,- + felger til over 15000,- (bruker orginale 205.40-17 Conti dekk som den kom på til sommer hjul. + proff soting + ettermont xenon + senkefjærer osvTakk for svar Så bilen er påkostet såpass ja, må vel nesten være topp utstyrt den her da? Hørte på pris på Sport-utgaven og den kom på rundt 220.000, og da er styling-kitet standard etter det jeg har forstått. Blei veldig fin høyde på bilen med 50mm syns jeg, da er det jo ikke noe vits å påkoste bilen noe sportsunderstell veit jeg. Kupp-pris sier du? Jasså, keen på å selge alt nå? FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Hørte på pris på Sport-utgaven og den kom på rundt 220.000, og da er styling-kitet standard etter det jeg har forstått. Hva er forskjell på Sport og Titanium utgaven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_H Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Takk for svar Så bilen er påkostet såpass ja, må vel nesten være topp utstyrt den her da? Hørte på pris på Sport-utgaven og den kom på rundt 220.000, og da er styling-kitet standard etter det jeg har forstått. Blei veldig fin høyde på bilen med 50mm syns jeg, da er det jo ikke noe vits å påkoste bilen noe sportsunderstell veit jeg. Kupp-pris sier du? Jasså, keen på å selge alt nå? Han klarer aldri å ha ting lenge om gangen Blir lei, hehe 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Hva er forskjell på Sport og Titanium utgaven?Litt usikker da jeg ikke har fått noe info fra Ford-forhandleren om akkurat det enda. Sport er visstnok nettopp lansert i Norge derfor er det ikke alle som veit hva slags utstyrsnivå denne utgaven vil ha ifht. Titanium. Han klarer aldri å ha ting lenge om gangen Blir lei, heheHehe, ante meg at det var noe sånt ja FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimRune Posted May 23, 2009 Share Posted May 23, 2009 Takk for svar Så bilen er påkostet såpass ja, må vel nesten være topp utstyrt den her da? Hørte på pris på Sport-utgaven og den kom på rundt 220.000, og da er styling-kitet standard etter det jeg har forstått. Blei veldig fin høyde på bilen med 50mm syns jeg, da er det jo ikke noe vits å påkoste bilen noe sportsunderstell veit jeg. Kupp-pris sier du? Jasså, keen på å selge alt nå? Er neten alt utstyr man får til fiesta.Unntak, parksensorer, avtagbart hengerfeste, alarm og lys i terskellistene.(noe av dette fluktet ikke med stylingen.Går godt gjør den også Alt er til salgs for en ok pris. Har lyst på en annen ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimRune Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Han klarer aldri å ha ting lenge om gangen Blir lei, hehe Jepp:p koster på og taper penger HVER gang:/Men at du ikke er lei vøgna di er rart:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_H Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Jepp:p koster på og taper penger HVER gang:/Men at du ikke er lei vøgna di er rart:p At jeg er lei kan du banne i kjerka på! hehe, men hva skan gjøre a? Selge Cosworthen å kjøpe ordentlig bruksbil? Neeei, hehe. Kjem a dågår 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimRune Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 At jeg er lei kan du banne i kjerka på! hehe, men hva skan gjøre a? Selge Cosworthen å kjøpe ordentlig bruksbil? Neeei, hehe. Kjem a dågår Bare å grave dypere i lommeboka d;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiger Racing Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Her er min 86 mk2 med xr2 motor og det hele Mvh Kenneth Wiger05 Focus01 Courier99 Galaxy 88 Ranger 86 Fiesta xr2 87 Toyota Land cruiser LJ 7389 Kawasaki GPX 750R 08 Honda Shadow 12572 Suzuki GT 500 x 93 Sierra STV x 91 Orionx 88 Bronco2 x 00 Skoda pickup 1.9 Dx 89 BMW 518x 87 MB 300TDT 4Matic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xr2boy Posted July 28, 2009 Share Posted July 28, 2009 (edited) Her er et par bilder av en som jeg har for tiden :-)Må si det er en kjekke bil Jøss se der er gamlebilen jo.. Ser hel og pen ut henda.. Angrer på at jeg solgte den.. var kun noe ledningsnett igjen når jeg hadde rs turbo motoren i, men så bestemte jeg meg for og selge og satt i gasser trimma motoren i stede.. Er en bra spec liste på den motoren altså hvis det er den samme som står i. Har masse bygge bilder fra bilen hvis du er inntresert.. Edited July 28, 2009 by Xr2boy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biggs Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Jøss se der er gamlebilen jo.. Ser hel og pen ut henda.. Angrer på at jeg solgte den.. var kun noe ledningsnett igjen når jeg hadde rs turbo motoren i, men så bestemte jeg meg for og selge og satt i gasser trimma motoren i stede.. Er en bra spec liste på den motoren altså hvis det er den samme som står i. Har masse bygge bilder fra bilen hvis du er inntresert.. Motoren er nokk den samme som du satte i, men den var litt redusert når jeg kjøpte den for en tid tilbake. Gikk bare på 3 sylindre, hull i bunnpanne lekk toppakning, pluss diverse greier. Men fiksa opp i det da bytta bunnpanne og litt forskjellig. Fulgte jo ikke med dobble forgassere når jeg kjøpte den heller, kun innsuget. Mekke til noe å kjøpte dobble forgassere i ettertid. Har aldri klart å stille disse inn hundre prosent, men bilen går greit fordet. Satte på orginal kamdrev når jeg bytta topp-pakning pga det var ingen merker på det justerbare drevet som stod på. Er på jakt etter et slikt nå så det bilr vel til å handle litt på burtonpower tenker jeg :-). Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted August 11, 2009 Share Posted August 11, 2009 Her er min 86 mk2 med xr2 motor og det hele Likte denne 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiger Racing Posted August 15, 2009 Share Posted August 15, 2009 Likte denne Takk Har fått på bakfanger og leter etter mk1 xr2 spoiler så ser det litt bedre ut Mvh Kenneth Wiger05 Focus01 Courier99 Galaxy 88 Ranger 86 Fiesta xr2 87 Toyota Land cruiser LJ 7389 Kawasaki GPX 750R 08 Honda Shadow 12572 Suzuki GT 500 x 93 Sierra STV x 91 Orionx 88 Bronco2 x 00 Skoda pickup 1.9 Dx 89 BMW 518x 87 MB 300TDT 4Matic Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Takk Har fått på bakfanger og leter etter mk1 xr2 spoiler så ser det litt bedre ut er det den gummispoileren du trenger? 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiger Racing Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 ja er den jeg tenkte på Mvh Kenneth Wiger05 Focus01 Courier99 Galaxy 88 Ranger 86 Fiesta xr2 87 Toyota Land cruiser LJ 7389 Kawasaki GPX 750R 08 Honda Shadow 12572 Suzuki GT 500 x 93 Sierra STV x 91 Orionx 88 Bronco2 x 00 Skoda pickup 1.9 Dx 89 BMW 518x 87 MB 300TDT 4Matic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ErikW Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Her er min ST : Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 ja er den jeg tenkte på Har en liggende jeg hvis du er interessert. Ta kontakt på PM isåfall:) 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Agnetha Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Hva er forskjell på Sport og Titanium utgaven? Største forskjellen er vel at styling kit er standard og at den er senket fra fabrikk. Det er også bare to motoralternativer til denne (største bensin og største diesel). Ellers er det vel ikke så mange forskjeller på disse to.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Her er min Fiesta Sport, med 40mm senk og nye felger : 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF-Festival Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Her er noen bilder fra i sommer: Ford fiesta festival MK1 - 1,1L 1981 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Ser ut som en bra strøken bil mtp rust. Hadde gjort seg med senk og mindre felger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 montert NY takvinge og bakluke spoiler gamle bilder senk som skal på/ holder på å montere sammen med Link to comment Share on other sites More sharing options...
FF-Festival Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Ser ut som en bra strøken bil mtp rust. Hadde gjort seg med senk og mindre felger. Ja, den er i bra stand. Selv om motoren skulle hatt en skikkelig overhaling og det er noe overflaterust på bakluke. Mindre felger blir det neste gang jeg skal kjøpe nye dekk. 15" er altfor stort. Var 205-50 på den når jeg kjøpte den. Subbet i hytt og pine. Kjøpe nye dekk, 195-50, og dette er ikke noe problem. Men såklart tungt på rattet og den går ikke så bra som den gjør med de orginale 12" ene. Merker det god nå som jeg har fått på pigdekkene som er 12" og 155. Håper å kanskje få tak i noen orginale RS felger i fremtiden. Vet disse finnes på lager i danmark eller tyskland. Ellers er planen å kjøpe nye dører, da jeg har plastvindu i trekanten fremme på begge sider etter innbrudd og et knust speil(ikke noe særlig å ha bil ståendes i byen). På sikt blir de nok full omlakering også, og kanskje et bodykit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 synd eg har kastet min mk2 delebil da da skulle du fått plukket ut vinduene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiesta05 Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Her er noen bilder fra i sommer: Ford fiesta festival MK1 - 1,1L 1981 Så strøken ut i lakken den der 03` Focus RS #343685` MB 190D US Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts