Guest Elling Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 Bremsepedalen min fjører veldig når jeg trykker på den, har prøvd å lufte men det hjalp ikke noe serlig, jeg må også trykke hardere enn vanlig når jeg bremser noen som vet hva dette kan vere?? Dette er abs. takker for svar.
møffe Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 det er vel din gas beholder der skal efterfyldes? men er ikke sikker.
Guest Elling Posted March 30, 2006 Posted March 30, 2006 sikkert et dumt spørsmål, men hvor sitter denne å hvordan kan jeg fylle den?
NEXr4i Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 sånn er pedalen min og.. men jeg har uten abs. :S er det bremse mastern?
møffe Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 det kan også være luft. men husk at skifte bremsevæsken ud ca hvert 2. år. det er altid en god ide på en sierra. pga små bremser og høj vægt og så køres de somregl hårdt. og det er hårdt ved bremsevæsken. men joo det kan nemt være masteren(bremsecylinderen) de koster ikke så meget. ang gassen i tryk beholderen. jeg er ikke sikker. men cosworth gutterne skulle kunne svare på det. et ABS system skal luftes ud på en lidt speciel måde.
Recommended Posts