Jump to content

Programmere nøkkel, mk3

Guest murphy

Recommended Posts

Guest murphy

Har kjøpt meg ny nøkkel på ebay, er riktig slipt slik at jeg får vridd den rundt, men klarer ikke å få programert den sammen med startsperra. Har to nøkler som funker. Den ene har en blått merke på seg(uten fjernkontroll)

Har fulgt det som står i instruksjons hefte til punkt å prikke, men uten resultat. :(

Har også funnet en annen oppskrift (autodata cd) som går ut på det samme bare mer detaljert.

Noen som har fått dette til å virke?

2003 Mondeo stv

Guest murphy
Tenning på/av med begge de programmerte , så inn med den tredje med en gang og tenning på/av/start

Har prøvd dette....

Guest murphy

Ringte min lokale ford forhandler for å "sjekke pris" på ny nøkkel De skulle ha 1500,- for den. Spurte da om det var bare å programere den slik som det står i instruksjonsboka. Det virka som regel ikke sa han. Måtte ha bilen inn på verksted og gjøre det med pc. Tok en halvtime, derfor noe høy pris.

Synes det er litt rart, siden det står i boka at det skal gå an,

Får prøve litt mer i kveld, kan jo være at jeg ikke har gjort alt 100% riktig :wacko: selv om jeg prøvde flere ganger

Guest murphy

He he, man lærer så lenge man lever.

Jeg trodde startsperre delen satt i selve nøkkelen, (hestesko biten) Men jeg fant etterhvert ut at den sitter i selve fjernkontroll delen. Prøvde å programere den uten fjernkontroll biten....

Ikke rart jeg ikke fikk det til, :blush:

• 3 years later...
Guest avantor
Merkelig, for vi har bestandig gjort det på den måten, når vi har to programmerte. Du har ikke fått en nøkkel uten PATS da, det er ikke standard i alle land?

Hvor mange nøkkler man man legge til?

jeg har 2 med fj kontroll og en uten.

går det ann å legge til en 4.??