Guest Woodpile Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Er det noen der ute som vet hvilken farge som er + og - til høytaler ledningene i døra? Trenger en beskrivelse på fargene til venstre og høyre fordør. Har montert et par decadere. spiller som f men vokalt skurrer det på høyt volum. Fikk beskjed om at ledningene var koblet feil. Dvs koblet feil inni døra så nå satser jeg på at noen kloke hoder hjelper til. Takker for svar alle svar.
tuszi Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 ekke det bare å snu di rundt? el bytte di vis du skjønner bytte plass
Guest Woodpile Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 ekke det bare å snu di rundt? el bytte di vis du skjønner bytte plass Er ikke så lett når man ikke vet hva som skal hvor. å klippe i orginaledningene er ikke så veldig fristende
Gompie Posted March 27, 2006 Posted March 27, 2006 Er ikke så lett når man ikke vet hva som skal hvor. å klippe i orginaledningene er ikke så veldig fristende er det polariteten på høyttaleren eller på ledningen du er usikker på 1996 Mondeo 4x4 clx Prosjekt 332HK og 393NM på hjula http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=16524 2003 Audi A4 1,9tdi Quattro S-Line 2008 VW Caddy 1,9tdi 198? Mercedes 190E Zetec Turbo :-)
Guest Woodpile Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 er det polariteten på høyttaleren eller på ledningen du er usikker på .det som er problemet er at det er byttet om på +/- på høytalerne. Tenkte da på om noen har bytta ut orginalhøytalerne før og viste om fargene som går til +/- på orginaledningene
cosworth540 Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 .det som er problemet er at det er byttet om på +/- på høytalerne. Tenkte da på om noen har bytta ut orginalhøytalerne før og viste om fargene som går til +/- på orginaledningene hvis du kobler opp høytalerene og det er dårlig med bass,og du skrur balansen over på den ene sida,og bassen kommer.Da bare bytter du om ledningene på den ene høyttaleren,samme hvilken,og da skal det være rett.
Martins86 Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 har du decade i dørene foran?? hvordan har du fått plass til det? -06' VW Touran TDI (firmabil)-92´ Sierra 2.0 DOHC -86' BMW 320i Coupe-95' Mondeo 24v Stv.-94' Mondeo 16v 2.0 Sedan-03' Mondeo 1.8 Trend -88' Volvo 740 gl
Guest Woodpile Posted March 28, 2006 Posted March 28, 2006 har du decade i dørene foran?? hvordan har du fått plass til det? var som sagt ikke enkelt. da det er stoor magnet på disse måtte jeg lage meg avstandsringer. disse måtte jeg justere flere ganger men fikk de til slutt til å passe. Men trangt er det ser man godt etter så buler dørtrekket litt utover. bruker ekstern forsterker til å drive de . spiller som f. nå eartquake 15 neste
Recommended Posts