Guest RSTurbo86 Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Tror ikke det skal være noen "bulker" i det, så er nok bildet som lurer deg litt..Men tenker litt på om jeg skulle prøvd det på bilen i helga, for å sitt hvordan det ser ut ... Okay. høres bra ut! Men se på bildet her.. ser bøyd ut Kunne du sjekket? bare for å være sikker.. og bilder på bilen din ville vært perfekt!!!
Guest RSTurbo86 Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Tror ikke det skal være noen "bulker" i det, så er nok bildet som lurer deg litt..Men tenker litt på om jeg skulle prøvd det på bilen i helga, for å sitt hvordan det ser ut ... Okay. høres bra ut! Men se på bildet her.. ser bøyd ut Kunne du sjekket? bare for å være sikker.. og bilder på bilen din ville vært perfekt!!!
ninjacrap Posted March 31, 2006 Author Posted March 31, 2006 Okay. høres bra ut! Men se på bildet her.. ser bøyd ut Kunne du sjekket? bare for å være sikker.. og bilder på bilen din ville vært perfekt!!! Jeg skal prøvemontere det på bilen i morgen! Skal ta bilder av det òg, så du får se
ninjacrap Posted April 1, 2006 Author Posted April 1, 2006 (edited) Her er bildene av panseret på bilen. La merke til noen ting som må utbedres:Bedre fester til "hengslene"Sprekk der hvor scoopet er festet i panseretSprekk i ene hjørnetLa også merke til at det var vesentlig lettere i vekt i forhold til det originale panseret! Edited April 1, 2006 by ninjacrap
Guest RSTurbo86 Posted April 1, 2006 Posted April 1, 2006 Så jo bra ut det der. Det er ikke helt klappet igjen på bildene?
ninjacrap Posted April 1, 2006 Author Posted April 1, 2006 Så jo bra ut det der. Det er ikke helt klappet igjen på bildene? Badlooken dunka borti lyktene tror jeg, så fikk det ikke helt igjen. Må vel pusses litt på baksiden av badlooken.
ninjacrap Posted April 2, 2006 Author Posted April 2, 2006 Skulle du ha en slik oljeslange til overs? Nei, har desverre ikke en slik til overs. Selger motoren komplett
ninjacrap Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 Panser solgt til RSTurbo86. Alex_86 er interessert i motor, men er litt mye arbeid for meg å få pakket og sendt den helt til Oslo.Noen som har lyst å komme og hente den heller? hehe Hvis ikke, så blir den sendt til Oslo.
Recommended Posts