cossie4ever Posted March 28, 2006 Share Posted March 28, 2006 Tror kanskje min er litt lavere.Personlig liker jeg lyktene sånn som de er på denne bilen;)Men heldigvis har folk forskjellige meninger da:) Hadde blitt kjedelig ellers. Hehe ja tror din er litt lavere ja, er jo så lav at vi ikke kan se den heheheheh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest viko Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Tror kanskje min er litt lavere.Personlig liker jeg lyktene sånn som de er på denne bilen;)Men heldigvis har folk forskjellige meninger da:) Hadde blitt kjedelig ellers. Denne 95mod og ny type motor?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 btw: er det bjørn arne eller ole som svarer her?. Mulighet for og sitte på en dag??:D:D Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rscossie Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 Er fuckd dette her. Kan ikke noen som kan å legge ut bilder sende meg en pm så jeg får lagt ut hele bilde da. Eks. sende det i email eller noe.?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted March 30, 2006 Share Posted March 30, 2006 du har pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworthking Posted April 4, 2006 Author Share Posted April 4, 2006 btw: er det bjørn arne eller ole som svarer her?. Mulighet for og sitte på en dag??:D:D Begge Men er min profil da.. (Burnie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossieman Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 aaaight:D morsom tur gitt:D Her skal det stå noe.. og det gjør det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Storberget Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Feeeeeeeeeeeeeeeet bil!<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts