Jump to content

FMCN useriøse?


Guest tstuning

Recommended Posts

Guest tstuning

Vi i tstuning har nå gitt opp å lage en rabatt avtale med denne klubben.

Tstuning har flere ganger prøvd å komme i kontakt med klubbens webmaster/ansvarlig uten at dette har ført til noe fornuftig. Det eneste webmaster har vært intressert i er rimelige produkter til seg selv.

 

Vi vet også at andre seriøse bedrifter har kommet med gode rabattforslag til denne klubben uten å få noe svar.

 

Håper for medlemmene i denne klubben sitt beste at dette kan bli tatt opp internt.

 

Regner med at denne posten blir slettet, nok et bevis på useriøs drift av en ellers bra nettside med mange hyggelige mennesker.

 

For de av dere som ønsker å benytte dere av rabatt avtalen vi hadde satt opp, må dere registrere dere på denne nettsiden i stede:

 

 

:blink:Rabattavtale

Link to comment
Share on other sites

Det eneste webmaster har vært intressert i er rimelige produkter til seg selv.

 

Akkurat den likte jeg ikke helt... Skulle tro folka her var litt mer seriøse enn som så! Får håpe det blir litt mer orden på sysakene etterhvert, er vel sånn halvveis under oppstart ennå og?

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du mener dette er seriøst tstuning,så synes jeg dette er j..... dårlig.Rabatter til seg selv?? :angry: men men.... har ikke hørt begge sine sider.så skal ikke uttale meg så mye.kanskje vi kan få noen kommentarer fra webmaster?har vurdert å melde meg inn men har hørt det samme fra noen andre hold så...

COS it`s WORTH it!

Link to comment
Share on other sites

Guest tstuning
Hvis du mener dette er seriøst tstuning,så synes jeg dette er j..... dårlig.Rabatter til seg selv?? :angry: men men.... har ikke hørt begge sine sider.så skal ikke uttale meg så mye.kanskje vi kan få noen kommentarer fra webmaster?har vurdert å melde meg inn men har hørt det samme fra noen andre hold så...

 

Vi er de første til å innømme at vi har gjort noen feil, postet reklame uten godkjenning osv, men vi tok straks kontakt med webmaster når vi fikk PM om at dette ikke var lov.

 

Men at de ikke gidder å svare på vår henvendelse ang. rabatter fordi vi gjorde en feil i starten syntes vi er direkte barnselig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er "webmaster" og rabattavtaler er ikke min oppgave, så dette har ikke jeg noen ting med. Jeg har heller aldri hatt kontakt med deg, tstuning, såvidt jeg vet...

Edited by Liero
Link to comment
Share on other sites

er vell mer som trones sin sak og sørge for avtaler med klubb/shop osv..

det og henge ut alle som driver FMCN syns jeg blir litt for dumt, for de aller fleste som driver FMCN har jeg bare gode erfaringer med, deriblant trones...

Link to comment
Share on other sites

Guest tstuning
er jo greit å høre folks mening,er det ikke?er jo ikke noe dritt slenging da.folk kan jo gjøre opp sin egen mening om hvem de skal tro på :)

 

Det er Trones vi har snakket med ja, og har aldri hatt direkte kontakt med noen andre en han.

Som sagt over, så har vi ingen ting i mot noen her i klubben, men syntes det er trist at vår henvendelse, og henvendelser ifra andre firmaer til dere blir behandlet så dårlig.

 

Som privatperson har jeg alltid trives i dette forumet!!

:D

Link to comment
Share on other sites

Særdeles grove beskyldninger som antydes her. Det eneste Trones har gjort seg skyldig i er å spørre om pris på noen deler, mens han var i forhandlinger med tstuning angående klubbavtale.

 

Må oppriktig si jeg synes du fra første stund har oppført deg svært klønete her på forumet tstuning, du har vel stort sett gjort alt for å bryte hver eneste regel her inne, det vekker ikke akkurat tillit :(

 

Når det gjelder selve avtalen du tilbyr klubben, så er vel den neppe noe særlig verdt, da man oppnår samme "fordeler" bare med å regge seg på forumet ditt, du mener kanskje det er en god avtale du men....

 

Tror vi takker deg for engasjementet ditt her inne, og ber deg i fremtiden holde deg på ditt eget forum, her er du uønsket ! Du har absolutt ingenting felles her inne med oss Ford-interesserte, da du kun er ute etter å gjøre profitt på forumets brukere, og klubbmedlemmene her.

Din brukerkonto vil i nærmeste fremtid bli fjernet herfra forumet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...