Guest hana Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 vurderer å handle 330 chipp,t34 turbo,rs500 intercooler og resten som ska te det opssetet.har na 270 chip,så det jeg lurer på.går det mye bedre?forsvinner mye bundrag?er det verdt pengene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hana Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 noen som har erfaring med å gå fra 270 chip til 330 og større turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafag Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 et bra 330 oppsett fungere meget godt på cosworth, "mye for pengene",du vil få en bil som går vesentlig bedre, med t34 for du noe dårligere respons. MvhLasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted March 11, 2006 Share Posted March 11, 2006 jepp bilen går MYE bedre.har selv prøvd dette for en lang stund tilbake COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rscosworth Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 det viktigste angående responsen er om du skal ha A/R .48 eller .64 på T34'en. Triggerhappy bremsa vel rundt 350 med T34 A/R .48. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 1000 Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 vurderer å handle 330 chipp,t34 turbo,rs500 intercooler og resten som ska te det opssetet.har na 270 chip,så det jeg lurer på.går det mye bedre?forsvinner mye bundrag?er det verdt pengene? Det kommer førts og fremst an på ladetrykket. Dersom du nå kjører vanlig steg 1 trykk på ca. 1,0 BAR så vil forskjellen bli stor når du monterer 330 kit og lader 1,6 BAR. Gjør du det slik det skal gjøres så går bilen mye bedre og det helt klart verd pengene. Om du ikke vil øke ladetrykket så sparer du heller pengene da forskjellen blir liten. Det blir som nevnt her liten forskjell i bunndraget så lenge du beholder A/R 0.48 turbinhus på T34. Erfaringen viser at den kommer 400 o/min senere. 1,0 BAR på 2600 (T34) mot 2200 (T3) på 4. gear. Det er kjørt 0-146 km/t på 8,02 sek. med slik oppsett på standard 4x4 motor. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rscosworth Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 *sikler etter trim nå* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hana Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 ja ble kraftikt sugen på å trimma nå,eg får se litt på pris.Må prøva å få tak i noe brukt.Ska vell ikkje ver någe problem å få tak i div brukt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCoz Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Det er kjørt 0-146 km/t på 8,02 sek. med slik oppsett på standard 4x4 motor. Bare for å nevne det, at dette er en EKSTREMT god tid/fart med så "lite" modifikasjoner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now