RHeskja Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 2.8 scorpion motor med ettermontert 2stk ihi turboer selges samlet for 5000.-Motoren er bolt on i scorpion 2.8 men passer allle sierra og.. Motoren må ikke selges så selges ikke under 5000.-!!! Motoren er orginal og aldri startet med turbo men dette funker nok fint... turbo kitte sto på min gamle motor som topp pakningene røyk på, å der funka de fint..... Motoren MÅ hentes!!!!!Den står rett utenfor Haugesund Tlf 99299727 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 slikt kan du legge imellom TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHeskja Posted March 10, 2006 Author Share Posted March 10, 2006 Hmm... mulig vi snart ha en deal da Ringer deg igjen i morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 bilde av 2.9 twin turbo-kit jeg har laga til en kompis TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted March 12, 2006 Share Posted March 12, 2006 Det så veldig pent ut! 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marius Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 er det fortsatt tilsalgs dette twinturbo settet ?vet du har motor starter og går ?.hva skal du har for dette uten motor ? altså kun turboer manifoiler å alt annet,kansje dette hadde vert morro i min granada mk1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts