Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg lurer på om det er noen mulighet for å få ordnet et treffsamling av et eller annet slag i vestfold,har kikket litt på lista og det er flere fra sandefjord og larvik+omegn..

Hadde vært litt kult og sett på hverandres biler og snakka ford :P

Bare et forslag,noen som kunne vært interessert :?:

Mvh

Ulf Andre

Posted

Nå står vel de fleste fortrsatt i garasjen og skrur på denne årstia, ikke noe bedre med all denne snøen nå :(

Selv vet jeg ikke om jeg blir ferdig før sommeren en gang, p.g.a diverse problemer....

Posted

Skulle hatt et sted å mekke på bilen jeg også... men økonomien tilsier ikke noe slikt riktig enda,**** å mye regninger om dan :cry:

Kunne godt tenkt meg et værsting projekt :twisted:

en scorpio 4x4 med twin turbo eller noe sånt... men det er lov å drømme,får klare meg med kjelken så lenge :D

Posted

Takker for det, men går nok betydelig mere enn ei helg for å få kommet noe vei, har ikke helt den samme tilgangen på utstyr og verktøy lenger heller :(

Guest Kristian
Posted

Heisann!!!

Vi driver å snakker om ei "vårmøsntring" litt utpå, når være å føre blir bedre...

Hvor er vi ikke sikker på , men blir nok østlandet...

Noen som veit om noen plass??som passer?

Men det vil iallefall bli et eller anna i vår, føre gatebil...det er ganske sikkert

Guest 2qute
Posted

Lurt å ta det i Larvik! Der er det mange entusiaster, i tillegg til at det kommer mange utenfra! Alle Skien og Porgsrunns rånerne reiser dit på sommeren...