Guest rs-auto Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 har ett sett med momo felger som var lakkert i gullfarge som satt på en bil jeg kjøpte. han som hadde bilen før har nok skrense borti fortauskant eller noe,for det er en del merker på felgkanten. er såpass mye noen steder at man må sveise inn igjen litt vil jeg tro. holder ikke bare å pusse det ned. de må jo da også lakkeres opp igjen selvsagt. så lurte jeg på om det er noen her inne som tar på seg noe slik,eller vet om noen verksteder som gjør det? lakkering kan jeg til nød ordne selv.men sveisejobb,pussing og det som kreves for ikke å få kast og for å få riktig ballanse osv. må jeg ha noen til å gjøre. kan vel sikkert blir litt forskjell etter at man har sveiset kansje,i forhold til når de var slik de skulle være.. håper noen har noen tips og info.. takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs-auto Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 ingen som har noen erfaringer ang. dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Dekk sjekk i Askim (østfold) retter felger og sånt. Je veit at de "kromer" felger der. det ser ut som krom i allefall. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs-auto Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 akkurat.. noen som har noen erfaringer med en firma som heter felgservice? de skal vist også drive med slik tror jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Hvis det er de i sarpsborg så styr unna. Mine felger ble ihvertfall IKKE noe bra. En og en halv måned for seine var de også. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs-auto Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 nei det høres ikke bra ut.. prøve felg sjekk i askim kansje da. hvis ikke det er fler med andre firmaer de vet om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Ring til Roger som driver Felgservice. Han har fikset alle mine fire felger, og lakket de. Så ut som de var nye etterpå.. Så ikke stuss med å bruke han. Betalte 4000 kr for at han fikset alle skraper, fjernet gammel lakk, sveiset og lakket de opp igjen. Dette er ca 2 år siden nå.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs-auto Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 å ja..4 tusen var ikke dårlig. med full sevice på selgene. hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Felgservice er IKKE firmaet jeg handlet med, så bare se bort ifra den tidligere kommentaren min. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs-auto Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 takker for info. har hørtflere har klaget på dem.hvem bruker du da count? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 felgretting.no hette de. fysj og fy... 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rs-auto Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 da får jeg prøve meg med FELG SJEKK i askim. takker folkens.. hvis det ikke er flere firmaer her som folk vet om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts