Guest stian-th Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 hei... har en hvit ford mondeo stv 2.0L 1994mod til salgs..bilen har hatt et lite møte med en lyktestople, er ikke stor skade men nok til at jeg ikke har tid og penger til å fikse den siden jeg er en slik fattig student... bilen trenger ny frontplate, lykter, panser, grill og støtfanger. frontruten må også byttes pga sprekk. men dette taes jo billig på glass forsikringa... bilen er kjørbar, har rettet ut fronten slik at jeg har fått på plass ny radiator og vifte. dette er en X-politibil, så den går ganske bra. bilen er hel bortsett fra fronten, noe kosmetiske feil er det jo, bilen er jo tross alt 12år gammel.. den har gått 214000km. bilder sendes på mail... hilsen stian th.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHeskja Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Prisantydning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gondl3n Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 94mod?Sluttet de ikke å lage sierra i 93 da?åssen er motor'n, lekker den, tikker osv!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 94mod?Sluttet de ikke å lage sierra i 93 da?åssen er motor'n, lekker den, tikker osv!?! det står faktisk MONDEO på annonsen.........hehe TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ST200evil Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 94mod?Sluttet de ikke å lage sierra i 93 da?åssen er motor'n, lekker den, tikker osv!?! jaja, lese er man ikke så god på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unge_Lafton Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 drekki eller jørgen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gondl3n Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Det er lenge siden!!!Den topicen er helt klart forandret! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts