RHeskja Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 kjen på dysene mens du får en annen til å kjinne.. da kjenner du om de er liv i dysene og om dei åpner....
Guest st_anger Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 (edited) nå er den fiksa. har hatt den stående på et varmt verksted et par dager.. kikka litt osv. men nå er alt i orden vertfal. tusen takk for all hjelp folkens:D Edited March 2, 2006 by st_anger
Guest st_anger Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 (edited) hva var gæli? den som viste det he he .. nei da. er faktisk ikke sikker selv engang. fikk låne et verksten som var varmt for å skru i. sto å kikka osv. fant ikke no galt. så lada vi opp bateriet å lot den stå over natta. når jeg kom tilbake så funka den. Edited March 3, 2006 by st_anger
crazzzzyboy Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 kan tenke meg at bensinfilteret eller bensinrøra dine hadde fryst...d problemet har jeg hatt i vinter også... en stund på varmt verksted så var alt i orden igjennha på litt rødsprit på tanken så er du sikker at d ikke skjer igjennbv
Guest st_anger Posted March 3, 2006 Posted March 3, 2006 (edited) den hadde ikke fryst alike vel.. hadde det samme uhellet nå. kom midt i rælings tunellen ved lillestrøm. da jeg ga på litt for å ta en mæssje og da skjedde det samma.. måtte ha hjelp av falken for å komme ut igjenn.. når jeg kom ut så dytta jeg litt borti noen ledninger under innsuget. og når jeg prøvde igjenn da så fyra den med en gang.. så det er no crapy el problem med bilen med en gang jeg drar på turtallet så kommer det.. prøvde litt nærmere hjemme også. skjedde det samma en gang til.. men nå er den i orden.. noen som vet hva de ledningene er??? bensin eller no? klarer ikke kvitte meg med sierran heller det er jo gliset mitt he he.. noe ideer? Edited March 3, 2006 by st_anger
zanor Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 den hadde ikke fryst alike vel.. hadde det samme uhellet nå. kom midt i rælings tunellen ved lillestrøm. da jeg ga på litt for å ta en mæssje og da skjedde det samma.. måtte ha hjelp av falken for å komme ut igjenn.. når jeg kom ut så dytta jeg litt borti noen ledninger under innsuget. og når jeg prøvde igjenn da så fyra den med en gang.. så det er no crapy el problem med bilen med en gang jeg drar på turtallet så kommer det.. prøvde litt nærmere hjemme også. skjedde det samma en gang til.. men nå er den i orden.. noen som vet hva de ledningene er??? bensin eller no?klarer ikke kvitte meg med sierran heller det er jo gliset mitt he he.. noe ideer?Rett under innsuget ligger ledningene for dysene, spjeldfølren og tomgangsventilen. Er det no tull der er det ikke rart bilen ikke vil gå ordentlig...
Guest st_anger Posted March 4, 2006 Posted March 4, 2006 (edited) NÅ har jeg funni ut hva feilen er:D den ene av de to ledningene som er under insuget der har mista klipsen sin. så ledningen sitter ikke ordentlig. var hos en kompis i dag å han prøvde å stripse den for at den skulle sitte. når jeg starta da så hadde jeg tomgang på ca 500. også døde den.så nå var jeg ute for å kikke igjenn da. så jeg tok av stripsen å dytta litt på ledningen å da var alt i orden igjenn begynner å bli litt lei FORD. grrrr hehe men men nå veit jeg hva som er problemet. det er jo litt fint. men er det mulig å få bytta den? Edited March 4, 2006 by st_anger
møffe Posted March 5, 2006 Posted March 5, 2006 enten har du en knækket ledning ved de stik du snakker om. find ud af hvilken side af stikkende som er problemet. du kan også tage stikkende fra hinanden og sprøjte dem med kontakt rens. men er det på motorsiden at ledningen er knmækket er dte nemt at skifte til et andet ledningsnet. det kan du finde hos en hugger. er det på ECU siden skal du finde et nyt stik og lodde ledningerne over på et andet stik. men alle de ledninger har ALT at gøre med din motor. dysser,krumtapsføler, tps, tomgangs regulator, vand temp, olietryk etc.
Anders Posted March 9, 2006 Posted March 9, 2006 Hiv på noe kondens fjærner i tanken du! sikkert lurt.. så fryser ikke bensinen din mer.. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Recommended Posts