Cuzzler Posted March 15, 2006 Author Posted March 15, 2006 sry ... my misstake .... ble vel heller dysene som tulla litt klarte værtfall ikke mere enn 0.7 før bensinen kutta... da hadde jeg 2 tillegsdyser 90.mod Ford Sierra Cosworth 4x4 91.mod MK5 - Escort 1.6 efi Turbo intercooler
Guest abn0rmal Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 sånn jeg fikk det forklart i går så.. eller nei glem det. det har jeg:P men var noe med den bleeden og trykk og noe osv.. skriver hvis jeg kommer i håg:D Bleedventilen står på slangen som styrer wastegaten, når du åpner bleedern, får ikke wastegaten all trykket/vakumet (?) den skal ha slik den er justert, slik at du kan lade mere før den faktisk åpner, og slipper trykket rett gjennom turbon istedet for at den lader høyere.. litt dårlig forklart kanskje
d-link Posted March 16, 2006 Posted March 16, 2006 Finpusser litt jeg Bleedventilen er en regulator av hvor mye trykk som kommer fram til wastegaten. Wastegaten regulerer igjen hvor mye eksos som skal passere gjennom eksoshuset på turboen. Bleedventilen brukes av den grunn til å justere turbotrykket [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now