Jump to content

Recommended Posts

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

en restriktor er vel en innsnevring så innløpet til turbon blir cs3-4 cm, og plomberes da(vist løps turbo) men er er det jo en vire så det går an å regulere den. hmmm. har sett det på noen andre motorer å!?

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

~Henry Ford

Posted
Hørte det subba "litt" i bilen din ja :P Åssen så hjulbuene dine ut når du reiste hjem :D

Tok forresten bilde av denne på parkeringa :wub:

Hvem så at hjulbuene så ut? Hehe. Var ikke pent, for å si det sånn... Ikke framskjermene heller... Menmen.. litt må man ofre.

Posted
hva i helvette er dette, se på bilde. et slaks spjell før turbon!? :blink: :blink: :blink:

Dette er vel noe som tilhører responssystemet. Vet M. Schanke drev med noe slikt.

Posted

Ser ihvertfall ut til at jeg fikk nok bensin der oppe.... B)

Posted
Ser ihvertfall ut til at jeg fikk nok bensin der oppe.... B)

Kan nok grille pølser der ja! hehe

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Posted

Du ble gærn til slutt? :D Tøft med innabordskamera ut på nett selv om ikke alt var som det skulle. Får et inntrykk av kjøreforholdene som supplement til gofast-productionsfilmen.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1)

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2)

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Posted

hehe,lillebror som kjørte på slutten..hoved problemt var att jeg glemte å starte kamera før jeg begynte å kjøre så de ble litt lite film...

sitter nå å legger inn over 30 timer med film fra gatebil-treff å liggnende,har noen gobiter:)

litt redigering så..

TURBO POWER!!"!

GeirRuneGarnes