Jump to content

hjelp


Guest max ladetrykk

Recommended Posts

Guest max ladetrykk
Har du montert chippen riktig vei,skal være et hakk på den som skal stemme med et hakk i ecu'en!!!

 

ja jeg jor det... sjønner ikke en dritt koffor den ikke ska starte...:(

Link to comment
Share on other sites

Guest max ladetrykk
har en 4*4 90 orginal bil, kjøpte chipen av mr .cossi på forumet hær

fikk start med det samme, gjikk på 3 syl eller noe, men etter det so tenner den bare av og til..

Link to comment
Share on other sites

Guest max ladetrykk
fikk start med det samme, gjikk på 3 syl eller noe, men etter det so tenner den bare av og til..

 

jeg stikker og prøver ett par forsøk til...

Link to comment
Share on other sites

Hadde samme problemet selv, men byttet map-sensor samtidig og glemte å sette på kontakten til den, og da fikk den MEGET mye bensin...

 

Høres nesten ut som at mye bensin er ditt problem også.

Link to comment
Share on other sites

QUOTE(max ladetrykk @ 17.02.2006 - 22:51)

 

fikk start med det samme, gjikk på 3 syl eller noe, men etter det so tenner den bare av og til..

 

 

pluss at du får alt for mye bensin...... dette er nøyaktig samme problem jeg hadde med motoren min. sjekk og mål tdc sensoren din.. min var ødelagt og jeg hadde de samme problem du nevner her.

Link to comment
Share on other sites

Guest max ladetrykk
QUOTE(max ladetrykk @ 17.02.2006 - 22:51)

 

fikk start med det samme, gjikk på 3 syl eller noe, men etter det so tenner den bare av og til..

pluss at du får alt for mye bensin...... dette er nøyaktig samme problem jeg hadde med motoren min. sjekk og mål tdc sensoren din.. min var ødelagt og jeg hadde de samme problem du nevner her.

 

 

fikk start :rolleyes: .. ganske merkeli egentli, men jeg byttet plugger, da startet den tvært, rart dei nye pluggene skulle ta kveld så fort, men går klokke reint og godt no, så nå er det futt i fordn ijen..kjempe greier, men takker for forslagene da...

Link to comment
Share on other sites

fikk start :rolleyes: .. ganske merkeli egentli, men jeg byttet plugger, da startet den tvært, rart dei nye pluggene skulle ta kveld så fort, men går klokke reint og godt no, så nå er det futt i fordn ijen..kjempe greier, men takker for forslagene da...

 

 

Champion plugger ?? :)

 

Du skal ikke ser bort fra at du skal få bruke den pluggnøkkelen flittig. :lol:

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...