Guest mheimly Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 hvor mye hk klarer en orginal 2wd cossi turbo
Guest c.worth Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 underkant av 300 vil jeg tippe uten å ha erfaring om det
Guest Tracid Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 Klarer vel 2 bar en liten stund...men det er vanvittig morro så lenge det varer da! Kjenner en som lada 2,2 jevt...gikk som f... men ikke lenge.
morty999 Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 min holdt i ca 3 uker på 1,6.. hehe da var den BRUKT opp
cossie4ever Posted February 16, 2006 Posted February 16, 2006 280-300hk max... hvor mye får du ut av 4x4 turboen da? noe lunde det samme?
Guest mheimly Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 fint davet man det..kordan turbo vil dere anbefale for ca360 hk da?
bige Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 fint davet man det..kordan turbo vil dere anbefale for ca360 hk da?Alt dette :http://www.pjmotorsport.co.uk/stage2.asp
Mark1 Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Jeg lader 1.2 nå med min org 4x4 turbo, er det da sjans for at den ikke holder så lenge?Kjører uten dump også for å hjelpe på litt ekstra.. Det beste er forsåvidt om den ryker så jeg må kjøpe større riktignok =) WWW.NorskEscortRegister.Net Escort Mk1/Mk2 register
bige Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Jeg lader 1.2 nå med min org 4x4 turbo, er det da sjans for at den ikke holder så lenge?Kjører uten dump også for å hjelpe på litt ekstra.. Det beste er forsåvidt om den ryker så jeg må kjøpe større riktignok =) Kjører du med standar MAP og L8 med cat ?
Guest mheimly Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 ka doc mene org turoboen greie max ladetrykk slik at den holder en stund da
RSCoz Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 1,1 til 1,2 kan du lade i dagevis uten lekkasjer på IC, slanger o.s.v.
turbodohc Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 Lader 1,4 som faller til 1,25 med min orginale 4x4 turbo. har holdt godt i 3 mnd til no. kjenner ikke no mere slakke enn d var før jeg skrudde opp, ikke ryker det no mere heller.
Guest mheimly Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 hmm ja lada også rundt 1.4 før oljepumpa takka for sæ(mange fine lyda nedi motorn da)
rscosworth Posted February 17, 2006 Posted February 17, 2006 hvor mye får du ut av 4x4 turboen da? noe lunde det samme? syns jeg huser en av disse kompressor-kart-guruene sa 4x4'n kan klare oppimot 320hk om den er i strøken stand og virkelig tynes helt tom.
Guest mheimly Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 (edited) hmm hva som må til for å få 450 hk i en cossi..eventulet holder drivverket til så mye har hørt at maks 360 hk tåler det på en 2wd Edited February 18, 2006 by mheimly
Peet Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 hmm hva som må til for å få 450 hk i en cossi..eventulet holder drivverket til så mye har hørt at maks 360 hk tåler det på en 2wd4wd* 2wd tåler vel mer
rscosworth Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 hmm hva som må til for å få 450 hk i en cossi..eventulet holder drivverket til så mye har hørt at maks 360 hk tåler det på en 2wd Er vel unødvendig å si at motor må være i GOD stand, men her er ca resten som trengs: God portejobb på toppen.Store nok dyser, feks Siemens 3102 (55lbhr/599ccm 2,8bar)Stor nok turbo, feks Garret GT3071RKammer som er egna for litt annet turtallsområde en std, feks BD14 med justerbare kamdrev.Ventlilommer frest ut i stemplene.Chip som passer med oppsettet, og hele driten justert på rulle. noen som har andre meninger?
Guest mheimly Posted February 18, 2006 Posted February 18, 2006 oki..ka orginal kamman greier av hk da
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now