Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har et sett med 18" TSW Rib til salgs. Felgene er 7X18 ET40. Det står 215/35-18 dekk på di. Felgene er helt like di Andtho selger.

Har stått på ein Sierra men passer jo på annen ford også.

10000,- el. bud

2006 Ford Focus 1.6 TDCi
1992 Sierra 2.0 DOHC Sedan SOLGT

Guest ST200evil
Posted

ingen som vil ha når man får spellers nye hos shariff for 13000 med dekk og porto vel?

Posted
  ST200evil said:
ingen som vil ha når man får spellers nye hos shariff for 13000 med dekk og porto vel?

Joa, men DET er ikke TSW rib felger..

Posted

Di er jo nye disse og. Kjørt maks 1000 km. Har ein veiledende pris på 27000,-

Ikke er det billigdekk heller.

2006 Ford Focus 1.6 TDCi

Posted

Prisen kan jo diskuteras innenfor rimelighetens grenser. Må snart få di vekk for å finansiere bilstereo prosjektet mitt.

2006 Ford Focus 1.6 TDCi

Guest ST200evil
Posted

undskyll meg, men 27000? hva slags dekker sitter på den? TSW rib koster joh ca 2500 pr stk på sidene til felgimport? for 7x18" (jaja, bli sure på meg nå)

Posted

Det sitter gromme vredestein dekk til veiledende pris 3500.- pr dekk så kan du begynne å rekne...

Det som er med folk at når dei kjøper felger så kjøper dei rå felger å billige dekk som er ubrukelige...

• 2 weeks later...
Guest AnDtHo
Posted
  donald said:
Eg selge dessa for 8000,- nå.

Tro meg, sånne felger er veldig vanskelig å få solgt.. Har fått bud på 3000,- på mine.. Men det selger jeg ikke for.. :P

Posted

Har lagt merke til det ja. Merkeligt egentlig. Sinnsykt tøff felg.

2006 Ford Focus 1.6 TDCi

Guest AnDtHo
Posted
  donald said:
Har lagt merke til det ja. Merkeligt egentlig. Sinnsykt tøff felg.

Folk synes vel ikke de er verdt de ekstra kronene da.. dessuten er det årsavgifttid nå, lite penger i lommene til folk.. :P

Guest andersbr
Posted

passer de på sierra 4x4 cosworth? har ikke så mye peiling på felger å dekk, men er det noe som må gjøres for at de skal passe? og evt. tror du det er godkjent på den bilen?

Posted
  andersbr said:
passer de på sierra 4x4 cosworth? har ikke så mye peiling på felger å dekk, men er det noe som må gjøres for at de skal passe? og evt. tror du det er godkjent på den bilen?

Di ska passa på den ja. Må kanskje jobba litt med hjulbuane. Rulleomkrets og innpress er lovlig på sierra, så det skal gå an å få di godkjent ja.

2006 Ford Focus 1.6 TDCi

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...