Guest max ladetrykk Posted January 29, 2006 Posted January 29, 2006 hva er best av 30mm spacer og 10 mm?? jeenspeed sa at 10 mm utjor ingen ting? erfaring hær om dette?
Guest rask-drosje Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 hva er best av 30mm spacer og 10 mm?? jeenspeed sa at 10 mm utjor ingen ting? erfaring hær om dette? Har hvert innom den diskusjonen før her og jeg har kommet til den konklusjon at pleniumspacer på en motor på ca 300 hp er det minimal effektøkning. Jeg har for tiden det på min bil siden forige eier hadde montert den men skal fjerne den i morgen tenkte jeg. Så da gjenstår det og se om det blir noe merkbar forskjell. Søk på pleniumspacer på forumet her så kan se hva som er blitt sagt tidligere.
Guest max ladetrykk Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Har hvert innom den diskusjonen før her og jeg har kommet til den konklusjon at pleniumspacer på en motor på ca 300 hp er det minimal effektøkning. Jeg har for tiden det på min bil siden forige eier hadde montert den men skal fjerne den i morgen tenkte jeg. Så da gjenstår det og se om det blir noe merkbar forskjell. Søk på pleniumspacer på forumet her så kan se hva som er blitt sagt tidligere. okei få høre her på forume kosn det gjikk da?
Guest max ladetrykk Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 okei få høre her på forume kosn det gjikk da? det må nå sikkert hjelpe litt? har egentli lyst å skaffe et nytt innsug jeg, trur det er mye og hente ut av innsug.hmm?
RSCoz Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Min erfaring på det der er; Det er en merkbar forskjell, da mest på gassrespons. Kanskje ingen effekt. 15mm skal være nærmest "optimalt". Dette er testet i flow benk, og 30mm ble verken dårligere eller bedre. 15mm er veldig greit, fordi da er feste av fuelrail meget enkelt. Også er jo ikke kostpris på en sånn all verden heller.
Recommended Posts