kimsa Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Jeg har også vann som fryser til is under bagasjelokket... Da er det helt sikker at det slår seg hos deg og... Jeg har parkert bilen inne i grasjen med varme i to dager nå. Og det er helt tørt der, selv om bilen står i regnvær i 10 timer på jobben om dagen.Når jeg står parkert på jobben, vipper jeg også bakseteryggen litt fram. Så får gjører det sånn til jeg finner på en bedre løsning....Hvordan bagasjerom har dere da?? hmm, har nå ikke det problemet jeg, i fjor vinter hadde jeg kulde rekkord inne i bilen, 36 minus. Ikke en gang da fikk jeg is og slik inni! Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unge_Lafton Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 blir nok det oppunder bagasjen hos deg å skjønner du, i det rette været... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Håper jeg slipper unna, har hatt bilen gjennom 3 vintere til nå, har hatt de utroligste feil med den, men aldri noe slik Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mk1-Sindre Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Jeg har også vann som fryser til is under bagasjelokket... Da er det helt sikker at det slår seg hos deg og... Jeg har parkert bilen inne i grasjen med varme i to dager nå. Og det er helt tørt der, selv om bilen står i regnvær i 10 timer på jobben om dagen.Når jeg står parkert på jobben, vipper jeg også bakseteryggen litt fram. Så får gjører det sånn til jeg finner på en bedre løsning....Hvordan bagasjerom har dere da?? hmm, har nå ikke det problemet jeg, i fjor vinter hadde jeg kulde rekkord inne i bilen, 36 minus. Ikke en gang da fikk jeg is og slik inni! Har så mye som et originalt Mondeobagasjerom , Sedan.Det er oppunder bagasjelokket det ligger vann av og til, merker at det til og med renner ned på teppet der lissom.. ikke mye bra.. Kan noen finne ut hva i h...... hvor dette vannet kommer inn???? - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mk III 04 Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Jeg har også vann som fryser til is under bagasjelokket... Da er det helt sikker at det slår seg hos deg og... Jeg har parkert bilen inne i grasjen med varme i to dager nå. Og det er helt tørt der, selv om bilen står i regnvær i 10 timer på jobben om dagen.Når jeg står parkert på jobben, vipper jeg også bakseteryggen litt fram. Så får gjører det sånn til jeg finner på en bedre løsning....Hvordan bagasjerom har dere da?? hmm, har nå ikke det problemet jeg, i fjor vinter hadde jeg kulde rekkord inne i bilen, 36 minus. Ikke en gang da fikk jeg is og slik inni! Har så mye som et originalt Mondeobagasjerom , Sedan.Det er oppunder bagasjelokket det ligger vann av og til, merker at det til og med renner ned på teppet der lissom.. ikke mye bra.. Kan noen finne ut hva i h...... hvor dette vannet kommer inn???? Det er nok sikkert kondens som kommer av at det er varmt i bagasjen og kaldt ute, helt normalt på sedan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ja9^ Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 jeg VET ihvertfall at det RENNER vann in en plass. blir ikke kondens om det er helt tørt fra før av. De andre her som sliter med vann i coupen og har sikkert merket hvor fort det blir dugg på front og sidevinduer. Det er jo samme opplegget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ja9^ Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 jeg VET ihvertfall at det RENNER vann in en plass. blir ikke kondens om det er helt tørt fra før av. De andre her som sliter med vann i coupen og har sikkert merket hvor fort det blir dugg på front og sidevinduer. Det er jo samme opplegget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimsa Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 jeg VET ihvertfall at det RENNER vann in en plass. blir ikke kondens om det er helt tørt fra før av. De andre her som sliter med vann i coupen og har sikkert merket hvor fort det blir dugg på front og sidevinduer. Det er jo samme opplegget.Blir veldig fort dug hos meg, inne i cupeen, men er ikke vått noe sted. Har hele tiden trodd det var pga sol filmen at det blir slik. Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Unge_Lafton Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 vask av rutene invendig hjelper vertfall litt mot dugg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boosti Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 (edited) Er nok ikke bare det at et slår seg baki der. I dag tok jeg ut reservehjulet og tappa ute en 10 liters bøtte med vann. Edited December 23, 2006 by Boosti Mondeo Mk1 prosjekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wirre Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Er nok ikke bare det at et slår seg baki der. I dag tok jeg ut reservehjulet og tappa ute en liters bøtte med vann. Har du sjekka innenfor innerskjermene dine?`Kommer det vann når den står stille også, eller er det bare når du kjører? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts