Jump to content

Stempel Rs Turbo ønskes!


Guest RSTurbo86

Recommended Posts

Guest RSTurbo86

Siden stemplene mine gikk, så orker jeg ikke kjøpe alle 4 ny! så har du stempel til en RS Turbo liggende så kjøper jeg de. må være brukbare.. 3 eller alle fire kjøpes!(har 1 "nytt") Ring:90014850 eller PM

Link to comment
Share on other sites

Guest RSTurbo86
bare for å si en ting.. du bytter ikke bare ett stempel.. det blir feil mener nå jeg...

 

samme sier jeg.. Men alle stemplene var bytta i bilen år jeg kjøpte den, så da ble det til at kun 1 nytt stempel ble kjøpt.

Men trenger nå 3 eller 4 stk!!

Link to comment
Share on other sites

forr all del, ikke sett i orginale stempler igjen, regner med det er blokka de som begynner å bli rom, kjøp deg heller mahle 0,5 overdim stempler fra england å få borra blokka, da holder det, det og drive og mate i gammle stempler hele tid`n blir ikke bra, uansett, skall det bli litt holdbart så kjøp 4 stk, kjøp nye ringer og hon den opp me d samme, men hvor my skall du koste på før du er oppe i samme pris`n for nye stempler med ringer og kryss bolt?

 

www.cosworth.info *hint*hint* ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest RSTurbo86
forr all del, ikke sett i orginale stempler igjen, regner med det er blokka de som begynner å bli rom, kjøp deg heller mahle 0,5 overdim stempler fra england å få borra blokka, da holder det, det og drive og mate i gammle stempler hele tid`n blir ikke bra, uansett, skall det bli litt holdbart så kjøp 4 stk, kjøp nye ringer og hon den opp me d samme, men hvor my skall du koste på før du er oppe i samme pris`n for nye stempler med ringer og kryss bolt?

 

www.cosworth.info *hint*hint* ;)

 

Det får bli til sommern. Det jeg skal nå er å få motoren opp å gå! Skal kjøpe inn ny blokk og div som skal inn til sommern,vil bare ha bilen slik at jeg kommer fra a til b. Skal også bytte topp da den som er på nå ble høvla 0.5mm av forrige eier!!

Link to comment
Share on other sites

Det får bli til sommern. Det jeg skal nå er å få motoren opp å gå! Skal kjøpe inn ny blokk og div som skal inn til sommern,vil bare ha bilen slik at jeg kommer fra a til b. Skal også bytte topp da den som er på nå ble høvla 0.5mm av forrige eier!!

 

0,5 m.m. er ingen ting å prate om.toppen er ikke ubrukbar for det

Link to comment
Share on other sites

Men er det noe vits på en turbobil?

 

heller lit`n vits i høyere komp ja... rst`m går jo på rimeli høyt komp forhold orginalt og, mener det var 8,3:1 eller noe i den duren, og med høvla en halv mm så utgjør det en del faktisk, men nå er ikke den motoren din så illsint i utgangs punkte, men bedre og være på den sikkre siden, og jeg mener du heller bør sette bort bilen nå, og heller får den færdi til sommeren, du kaster jo bare bort penger med og drive og kjøpe brukte stempler osv, som uansett kommer til å rase igjenn og igjen...

Link to comment
Share on other sites

Guest RSTurbo86
heller lit`n vits i høyere komp ja... rst`m går jo på rimeli høyt komp forhold orginalt og, mener det var 8,3:1 eller noe i den duren, og med høvla en halv mm så utgjør det en del faktisk, men nå er ikke den motoren din så illsint i utgangs punkte, men bedre og være på den sikkre siden, og jeg mener du heller bør sette bort bilen nå, og heller får den færdi til sommeren, du kaster jo bare bort penger med og drive og kjøpe brukte stempler osv, som uansett kommer til å rase igjenn og igjen...

 

 

Tror jeg går for en original topp jeg! Det å sette bort bilen har jeg og tenkt på. men det er litt vanskelig med tanke på at jeg, verken har noen plass og ha den, og at jeg MÅ komme meg i mellom, og kan ikke bruke foreldrene mine sin bil da de har jobb å sånt..

Link to comment
Share on other sites

Si det heller som det er :rolleyes:

 

Gutten har jo nettopp fått LAPPEN, så da klør det jo i fingrene etter å få kjøre bil :D :P

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest RSTurbo86
Si det heller som det er :rolleyes:

 

Gutten har jo nettopp fått LAPPEN, så da klør det jo i fingrene etter å få kjøre bil :D :P

 

Exactly!!!! :D :D

Link to comment
Share on other sites

kjøp deg ei xr3i blokk, å sett over topp og kasse og mat på det du orker, de får du kasta etter deg omtrent, og du kan gi **** i om den går sundt, og bruke 2k i nye brukt stempler som kommer til å gå til helvette skjønner jeg ikke poeget i...

 

Jeg hadde værtfall fått i 1,6/xr3i deler og gitt **** i det..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...