Eirik Vestre Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Sett å vurdera å kjøpe mej Capri og lurer litt på kva eg må sjekke, som rust og drivverk.Ellers andre ting som er skummelt.. Eirik Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
hår ball Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 syns i hoved sak at kromkake i kaross er det værste "rust" alstå, oppheng, drivværk,motor osv får man altids bytta. rust sveising er noe av d værste jeg vet vertfall, har tendenser til og få et par dager med solbrent tryne men sånn gjevnt over er vell ikke capri den forden som ruster mest, men den har vell sine plasser som alle andre, batteri kasse,bensin på fylling,kanaler,hjulbuer,vindus rammer..
Guest alacapri Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 innerskjermane. ha capri viss du e int.
Eirik Vestre Posted January 23, 2006 Author Posted January 23, 2006 innerskjermane. ha capri viss du e int. ka capri da? mk1 eller mk3? ka stand og ka motor? Eirik Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
TurboX Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Innerskjermer og hjulbuer bør du først og fremst sjekke Ellers det vanlige, dørstokker osv. Motor er jo det minste problemet.. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
twin turbo Posted January 31, 2006 Posted January 31, 2006 (edited) gulskjøyten framme mellom gulv og torpedovegg, rutefalser, takluke vis det er og det som er nevnt her, eg har selv ein gjennomrusta 2.8i som eg sveiser oppigjen har ikkje noko problem med rustsveising da det er egentli bare å begynne ein plass og jobbe seg rundt bilen så til slutt så er den rustfri. Edited January 31, 2006 by twin turbo trehjulsykel
Eirik Vestre Posted February 7, 2006 Author Posted February 7, 2006 gulskjøyten framme mellom gulv og torpedovegg, rutefalser, takluke vis det er og det som er nevnt her, eg har selv ein gjennomrusta 2.8i som eg sveiser oppigjen har ikkje noko problem med rustsveising da det er egentli bare å begynne ein plass og jobbe seg rundt bilen så til slutt så er den rustfri. ok.. Der er eit lag med stål og ikkje to lag ja? Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Capri_Loco Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Er det noe å sjekke da? Har du lyst på capri, har du lyst på capri... Ford Capri 2.0s 1977mod, ombygd til mk3(påventene prosjekt)Ford Granada 2.0 1981mod, restaureringsobjekt.
Eirik Vestre Posted February 7, 2006 Author Posted February 7, 2006 Er det noe å sjekke da? Har du lyst på capri, har du lyst på capri... so sant so sant og slik blei det:P Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
twin turbo Posted February 10, 2006 Posted February 10, 2006 (edited) hehe nai skal du sveise rust og det skal holde så må du skjere vekk det som er grovrustet og bytte med ny plate. skal inrømme at det er noen snarveier på min men rusta blir fjernet kun pga stylinga så er det blit noen kjapope braket bygginger som ikkje er fine men blir ikkje synleg alikavell så da er det viktigste at det ikkje ruster oppigjen. kva capri kjøpte du da Edited February 10, 2006 by twin turbo trehjulsykel
Eirik Vestre Posted February 10, 2006 Author Posted February 10, 2006 hehe nai skal du sveise rust og det skal holde så må du skjere vekk det som er grovrustet og bytte med ny plate. skal inrømme at det er noen snarveier på min men rusta blir fjernet kun pga stylinga så er det blit noen kjapope braket bygginger som ikkje er fine men blir ikkje synleg alikavell så da er det viktigste at det ikkje ruster oppigjen. kva capri kjøpte du da 1978 Ford Capri 3,0 Ford Capri 3.0 BrattvågSpesialwww.haramgatebil.net
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now