fcossi Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 (edited) slik gjøres d i eiken!!! hehe slik ser vekstedet ut!! fult av verktøy å rot hehe må snart få en opprydding!! sjekk d gliset!!! hehe dette er i hvertfall d største gliset!! hehe!! her har du den motoren eg holder på å sette sammen!!! pinto maskin!!! skjekk dei glisan som skal på epleskrotten ida!!! hehe å så etter å hatt et par flaker av disse da blir bare skruingen en gøy ting!! hehe Det ser kansje ikkje så fint ut neste dag men d går bra!!! Edited January 16, 2006 by fcossi
kikk0 Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Bra måte å løfte bilen på ser heilt jævligt ut i garasjen din.. sjønner godt du står ute å skrur
fcossi Posted January 16, 2006 Author Posted January 16, 2006 ja!! men har en låve au som eg kan bruke!! viss eg skulle ha den bilen i garasjen blir d så sinnsykt lite plass!!
fcossi Posted January 17, 2006 Author Posted January 17, 2006 dette er en kamerat av meg som skulle prøve å komme seg ut fra tunet vårt!!! men ikkje så vellykket!! hehe her er d like før den går ned i ei gjupe håla!!! så du kan si d sånn!!! det blei ikkje noe skruing i dag!!! hehe alt dette har kommet i fra kl02 til kl12!! å d snø fortsatt!!! Og her har du golfen som meg å en kamerat har sammen!! her har du den flotte rs 2000 maskinen med grenrør på!! fine greier!!!
Kindher Posted January 17, 2006 Posted January 17, 2006 kjiiping :P! hehe! tenk å gi opp bare pga litt snø :P 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430
fcossi Posted January 24, 2006 Author Posted January 24, 2006 jaja me skulle ha d litt moro med golfen!!! så slik gikk d!!! Her har du med eiern!!! han klarte ikkje å treffe innkjørselen på tunet!! tru han må ha briller!!! Etter noen hopp i kvinesdal og noen flere utforkjøring blei bilen skjeiv!!! hehe byebye golf R.I.P
fcossi Posted February 19, 2006 Author Posted February 19, 2006 Dette er lynx!! kopi av Ski doo!! d er dårlig!! D er sånn snøskuter man må ha!! hehe! han går godt på vann!! hehe Måtte bare ha et bilde av garasjen au!! hehe Sånn såg d stempelet ut!!! au!! d he hatt d vondt!! hehe Slik skal toppen se ut!! Ikkje slik!! hehe!! Han måtte dele den helt for å få ut alt spone som låg oppi!! hehe Han har ennå ikkje fått den til!! hehe men han gjør ikkje noe heller for å få den til!han var dum nok til å kjøpe den av meg!! haha!!
Recommended Posts