TaunusMk1 Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Posten ligger på Prosjekter... Fant ut at det er bedre å ha den der;) Mvh Eirik Meen Volvo 144 Volvo 740 Ford Taunus 2dørs Mk1... et prosjekt, og en delebil...
TurboX Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Dette ser jo bra ut det, men de framskjerma dine så litt "oppspist" ut Men det blir bra dette, blir morro å se hvordan det blir til slutt. Morro å se gamle biler blir ny igjen Stå på videre, og lykke til! Mvh -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Guest Taunus Basic Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Flott prosjekt Eirik Håper du får fikset bilen opp, begynner å bli få av disse nå. Kom med jevnlige oppdateringer ettersom jobben tar avsted. Hilsen Eirik
to far gone Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 hvis noen trenger deler til taunus har jeg noe hvertfall bare send en pm HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
TaunusMk1 Posted January 16, 2006 Author Posted January 16, 2006 takk takk eirik! hehe... Ja, sender deg pm jeg, hvis jeg kommer på noe jeg kan trenge... MEN STENG DENNE TRÅDEN!!! GÅ PÅ PROSJEKTER, DER LIGGER DENNE OGSÅ! DEN PASSER BEDRE DER EGENTLI.... Mvh Eirik Meen Volvo 144 Volvo 740 Ford Taunus 2dørs Mk1... et prosjekt, og en delebil...
Recommended Posts