armani Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 skal montere powerflexa mine nå. hvordan får jeg ut de gamle foringene i bærebruene bak? 2 på hver side med et gjennomgående rør til bolten. har fått av de yttereste ringene, men det metallrøret sitter som f***.. hvordan har dere løst dette? 2wd sierra cosworth
Guest mfafa Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 folk snakker om at man trenger 20 tonns hydraulisk presse for å få de ut. mens andre sier de har fått det til med å varme skikkelig og dunke med slegge varme er viktig!
Åshøgda-raceway Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 bruk verkstedpresse.om du ikke har det,ta med bruene til et sted hvor de har det.de fleste bilverksteder har vel sånne.er gjort på 10 min da
armani Posted January 15, 2006 Author Posted January 15, 2006 okei. da får jeg gjøre det da.. trodde detta kunne gjøres selv jeg.. 2wd sierra cosworth
Guest Tracid Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Tok mine i skrustikke jeg... Bare legg en stor pipe på baksida, og en mindre foran.
Guest -Maverick- Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 sparer deg mye drit med å reise rett til en som har presse. sliter litt med 10 tonn på skrustikka liksom
armani Posted January 16, 2006 Author Posted January 16, 2006 har fått årna det.. 2wd sierra cosworth
Recommended Posts