Samatron Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 weineck cobra. verdens raskeste gatebil.(vistnokk) raskere en bugatti veron! haha.. 0-100 er ikke oppgitt. (og er vel egentlig ganske ubetydelig:))0-200 på 4,9 sek0-300 på 10 sek bilen er lik ac cobra på utsiden, men på innsiden er ingenting likt. bilen veier 1000 kg og har 1100hest, og et dreiemoment på 1760nm ved 5600omdreininger. uten turbo eller kompressor. kjøp nyeste finans avisen å les i motordelen for mere info om bilen. ( fås kjøpt lørdag og søndag) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Falken` Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Det er sykt da..... hvis det setmmer.Tipper på et brukbart bunndrag i den;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 http://www.weineck-power.de/internett adresse. men mye mere info om selve bilen og prestasjoner i finansavisen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 (edited) Garanti på denne? Det har Veyron. Du kan ikke sammenlikne en produksjonsbil med noe sånt. Edited January 14, 2006 by alibaba x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 (edited) http://www.ultimatecarpage.com/forum/showthread.php?t=21801 mere info her. der kan du sikkert lese om det er garanti på den. men har du nok penger er vel ikke garantin den viktikste? er en produksjonsbil, men dette er en limited edition. Edited January 14, 2006 by Samatron Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Er endel fler smarte hoder som har jobbet på Veyron. Det blir vanskelig når det skal holde. Tviler på at toppfarten en klumpete Cobra er over 400 km/t. Dessuten skal bilen være kjørbar i slike hastigheter, og det krever mange mange millioner i testing. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 800 hk utgaven kjøre de i 350 kmh. men helt sikkert ikke like kjørbar som en veron. men tar den i aksen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurboX Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Det er sykt da..... hvis det setmmer.Tipper på et brukbart bunndrag i den;) Litt bunndrag...? -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil* Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Ikke til 100 km/t. Og det er jo det som er det mange kommer til å bruke mest. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 jo 0-100 også. hvis den får tak. 800hk utgaven var 2.9sek, er ikke dette det samme som veron da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 (edited) Edit: 2.5 ikke 2.6 sek. http://www.drivenblog.com/movies/bug.avi Edited January 14, 2006 by alibaba x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 Edit: 2.5 ikke 2.6 sek. http://www.drivenblog.com/movies/bug.avi rått! hehe.. kansje vanskelig for en 2wd med gategodkjente slicks å henge på den der de første meterne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Men fordi Veyron er en "vanlig" bil veier den for mye til å henge på videre opp til 300. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Herre jesus preike om garantien? Dette skal ikke være den eneste bilen i 4bils garasjen din. Disse 15 eiera har sikkert en Caynne Turbo, og en AMGtaxi de veksler på til hverdagens til-og-fra styremøtet i skyskrapern.. Den BugPassaten er sikkert god nok til å krysse europa som i Top Gearprogrammet, men å velge mellom denne VWBugen, og en Weineck Cobra 780 cui Limited Edition til søndagsturen er ikke noe vanskelig valg akkurat. Denne kjører du og opplever med alle sansene dine i motstning til en innkapsla elektriskassistert VW. 12.9L Chevrolet V8 med gassere på tyske skilt står det respekt av. http://www.exoticcarsite.com/pages/tuners/...dition-2005.htm FCN Vålertreff 31 mai-1 juni 2024 (Del 1) https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83359-fcn-hovedtreff-3105-0106-2024-vålerbanen-del-1/ FCN Vålertreff 9-10 august 2024 (Del 2) https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83360-fcn-hovedtreff-9-10-august-2024-vålerbanen-del-2/ FCN Sessongavslutning Gardermoen 22 september 2024 https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83354-ss7sessongavslutter-gardermoen-22-september-2024/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
alibaba Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Poenget mitt er at det skal mye mer til å lage en kraftig bil med full garanti enn å lage et par modeller solgt fra en garasje. x - RS Turbo S2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-link Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Top Fuel Dragster Specifications: 1995 Uyehara 500 cu in Keith Black aluminum hemi engine 0 to 60 mph in 1/2 second Fuel 98% NitroMethane 300 inch wheelbase Over 5,000 horsepower 0 to 300 mph in under 5 seconds 15 gallons per 1/4 mile run Dragstere har blitt lagd før, så der er ikke Cobran noe nytt. Enig med alibaba. Veyron er et ingeniør-mesterverk uten sidestykke i bilverdenen. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted January 15, 2006 Author Share Posted January 15, 2006 grunnen til at jeg la inn dette inlegget var blandig mellom at dette er det raskeste gateregistrete jeg noen gang har sett, og at ( mulig feil) men cobra har gener fra ford:) en sinnsyk bil, godt å se at ikke vw får alt som de vil!! Top Fuel Dragster Specifications: 1995 Uyehara 500 cu in Keith Black aluminum hemi engine 0 to 60 mph in 1/2 second Fuel 98% NitroMethane 300 inch wheelbase Over 5,000 horsepower 0 to 300 mph in under 5 seconds 15 gallons per 1/4 mile run her snakker du om top fuel, som er det som akselrer raskest av det som mensket har bygd, der mensker har sitteplass. raskere en romraketter. ikke en gateregistret bil, som du kan kjøre på gata! Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-link Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Vel. Lurer på om man kan fylle drivstoff på Cobran fra 95oktan pumpa på Esso jeg. Rart at det ikke står hviken type drivstoff de har tatt ut 1100 hk, og ikke minst 1760nm, på N/A motor. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
and Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Dragstere har blitt lagd før, så der er ikke Cobran noe nytt.Det som er nytt med denne Cobraen er at du må hente fram en Top Fuel dragster som er top of the top innen 402meter for å kunne sammenligne mot denne gatelegale veiskilta Cobraen. I det første innlegget mitt står det 98 blyfri i linken. Racefuel gjelder ikke på gatebiler. Skulle tatt seg ut å kjøre rundt med en reservekanne raceoktan bare for å være sikker på å komme hjem. Synes det er rart at den VWen må dras fram. 2 helt ulike biler dette. VAGen er til for Madonna, Beckham og de andre hollywoodkjendisene som skal ha siste nytt å posere i. Til slikt vil aldri en Weineck Cobra 780 cui kunne konkurrere på. Derimot er det en drivers car laget helt uten ESP, og kryssing av 4 landegrenser i en sleng som prioritet. Å trekke fram antall teknikere, og utviklere er også litt søkt. Lambomerket begynte som en traktor. Mon tro de akket, og huffet seg over den skrotnissen som trodde han kunne lage bil den gang også. FCN Vålertreff 31 mai-1 juni 2024 (Del 1) https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83359-fcn-hovedtreff-3105-0106-2024-vålerbanen-del-1/ FCN Vålertreff 9-10 august 2024 (Del 2) https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83360-fcn-hovedtreff-9-10-august-2024-vålerbanen-del-2/ FCN Sessongavslutning Gardermoen 22 september 2024 https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83354-ss7sessongavslutter-gardermoen-22-september-2024/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now