Jump to content

Weineck Cobra


Samatron

Recommended Posts

weineck cobra. verdens raskeste gatebil.(vistnokk)

raskere en bugatti veron! haha..

 

0-100 er ikke oppgitt. (og er vel egentlig ganske ubetydelig:))

0-200 på 4,9 sek

0-300 på 10 sek

 

bilen er lik ac cobra på utsiden, men på innsiden er ingenting likt.

 

bilen veier 1000 kg og har 1100hest, og et dreiemoment på 1760nm ved 5600omdreininger. uten turbo eller kompressor.

 

kjøp nyeste finans avisen å les i motordelen for mere info om bilen. ( fås kjøpt lørdag og søndag)

Link to comment
Share on other sites

Er endel fler smarte hoder som har jobbet på Veyron. Det blir vanskelig når det skal holde. Tviler på at toppfarten en klumpete Cobra er over 400 km/t. Dessuten skal bilen være kjørbar i slike hastigheter, og det krever mange mange millioner i testing.

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

Det er sykt da..... hvis det setmmer.

Tipper på et brukbart bunndrag i den;)

 

Litt bunndrag...? :blink: :blink:

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Herre jesus preike om garantien? Dette skal ikke være den eneste bilen i 4bils garasjen din.

Disse 15 eiera har sikkert en Caynne Turbo, og en AMGtaxi de veksler på til hverdagens til-og-fra styremøtet i skyskrapern..

 

Den BugPassaten er sikkert god nok til å krysse europa som i Top Gearprogrammet, men å velge mellom denne VWBugen, og en Weineck Cobra 780 cui Limited Edition til søndagsturen er ikke noe vanskelig valg akkurat. Denne kjører du og opplever med alle sansene dine i motstning til en innkapsla elektriskassistert VW.

 

12.9L Chevrolet V8 med gassere på tyske skilt står det respekt av.

 

http://www.exoticcarsite.com/pages/tuners/...dition-2005.htm

Link to comment
Share on other sites

Top Fuel Dragster Specifications:

 

1995 Uyehara

500 cu in Keith Black aluminum hemi engine

0 to 60 mph in 1/2 second

Fuel 98% NitroMethane

300 inch wheelbase

Over 5,000 horsepower

0 to 300 mph in under 5 seconds

15 gallons per 1/4 mile run

 

Dragstere har blitt lagd før, så der er ikke Cobran noe nytt.

 

Enig med alibaba. Veyron er et ingeniør-mesterverk uten sidestykke i bilverdenen.

[-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire

[-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34

Link to comment
Share on other sites

grunnen til at jeg la inn dette inlegget var blandig mellom at dette er det raskeste gateregistrete jeg noen gang har sett, og at ( mulig feil) men cobra har gener fra ford:)

 

en sinnsyk bil, godt å se at ikke vw får alt som de vil!!

 

Top Fuel Dragster Specifications:

 

1995 Uyehara

500 cu in Keith Black aluminum hemi engine

0 to 60 mph in 1/2 second

Fuel 98% NitroMethane

300 inch wheelbase

Over 5,000 horsepower

0 to 300 mph in under 5 seconds

15 gallons per 1/4 mile run

 

her snakker du om top fuel, som er det som akselrer raskest av det som mensket har bygd, der mensker har sitteplass. raskere en romraketter. ikke en gateregistret bil, som du kan kjøre på gata!

Link to comment
Share on other sites

Vel. Lurer på om man kan fylle drivstoff på Cobran fra 95oktan pumpa på Esso jeg. Rart at det ikke står hviken type drivstoff de har tatt ut 1100 hk, og ikke minst 1760nm, på N/A motor.

[-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire

[-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34

Link to comment
Share on other sites

Dragstere har blitt lagd før, så der er ikke Cobran noe nytt.

Det som er nytt med denne Cobraen er at du må hente fram en Top Fuel dragster som er top of the top innen 402meter for å kunne sammenligne mot denne gatelegale veiskilta Cobraen.

 

 

I det første innlegget mitt står det 98 blyfri i linken. Racefuel gjelder ikke på gatebiler. Skulle tatt seg ut å kjøre rundt med en reservekanne raceoktan bare for å være sikker på å komme hjem.

 

Synes det er rart at den VWen må dras fram.

2 helt ulike biler dette. VAGen er til for Madonna, Beckham og de andre hollywoodkjendisene som skal ha siste nytt å posere i. Til slikt vil aldri en Weineck Cobra 780 cui kunne konkurrere på. Derimot er det en drivers car laget helt uten ESP, og kryssing av 4 landegrenser i en sleng som prioritet.

 

Å trekke fram antall teknikere, og utviklere er også litt søkt. Lambomerket begynte som en traktor. Mon tro de akket, og huffet seg over den skrotnissen som trodde han kunne lage bil den gang også. :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...