Guest cossiegutten Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 Hva tror dere ? evnt egne erfaringer... SKAL INN PÅ FULL TEKNISK KONTROLL Om bilen er helt orginal, MEN jeg har en chrom t4 turbonetics på rustfritt grenrør og Extern wastegate (sveist inn i eksosen igjen) Avgass = OKDB = OKLadetrykk = slik at HK er orginalt SOM SAGT, ALT ER ORGINALT FORUTENOM TURBO/WG.BLIR BILEN GODKJENT ? JA/NEI ?
Guest Michal Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 tror du vil få mange meninger ang dette og ikke noe konkret svar...er bar e å prøve og se det.er ikke ulovlig å ha chrommet turbo.
rscosworth Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 ikke ulovlig å bytte manifoil heller. den eksterne wastegaten, blåser den ut i friluft eller tilbake i eksosanlegget? med den rett ut kan du få problem..
Guest zr50sl Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 sto da tydelig sveiset inn i eksosen igjen rscosworth...
Leo Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 (edited) Slik som du legger det fram nå, ville jeg godkjent bilen uten betenkeligheter om du kom hit for PKK. Har du fått time hos biltilsynet? Om ikke, prøv å få time på slutten av en fredag... Edited January 11, 2006 by Leo Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
OleK Posted January 11, 2006 Posted January 11, 2006 hva skjer hvis man ikke går igjennom teknisk kontroll å biltilsynet? er det, værsågod hadet bra, velkommen igjen neste gang, eller får de to nye skilter i skilt-samlinga si? Cosworth!
rscosworth Posted January 12, 2006 Posted January 12, 2006 om du er innkalt for full teknisk kontroll og ikke går gjennom får de to nye skilter i klippesamlinga. så **** ikke det parantesen med innsveisa anlegg jeg
Guest ST200evil Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 vel, sist bilen min var inne, så gikk den igjenom med turbonetics. sorte dyser, stort kn filter og 3" eksos.. så.. tilogmed sota ruter.. blei stoppet pga 18" hjul.. satte på 16" og fikk den godkjent..
Guest Magnus Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Den blir nok godkjent. Værre hvis du har senka den uten å ha tuv-papirer.
Guest Alex_86 Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Den blir nok godkjent. Værre hvis du har senka den uten å ha tuv-papirer.
Recommended Posts