Guest RSTurbo86 Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 Var å prøvde bilen idag.. Den gikk som fy, men på turbotrykksmålern viste det at den laddet med 0.3..? Forrige turbotrykksmåler viste 0.5bar. Og nå virker ikke dumpen heller.. kan det være vacuum slangen(e) som ikke er tett? eller at siden dumpen ikke virker at vacuum slangen rett å slett er for liten i åpning inni? MVH Ruben Link to comment Share on other sites More sharing options...
d-link Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 At dumpen ikke fungerer kan tyde på at vakumslangen ikke er tett, eller at det er en annen lekasje en plass. Ladetrykket kan komme av at amal'en begynner å lage krøll. [-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire [-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RSTurbo86 Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 At dumpen ikke fungerer kan tyde på at vakumslangen ikke er tett, eller at det er en annen lekasje en plass. Ladetrykket kan komme av at amal'en begynner å lage krøll. Amalventil er ikke koblet til.. Må gå over alt av slanger og sjekke... Takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now