mikke Posted January 10, 2006 Share Posted January 10, 2006 jepp å dreie newd svinghjulet hjelper deg med å varve motoren mye kjappere. hvor mye du skal ta er det sikkert delte meninger om,men bare vær sikker at du ikke svekker det for mye.ca 3,5 kg skal være sikkert å ta iallefall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_H Posted January 10, 2006 Author Share Posted January 10, 2006 Da skal jeg få prøve å få tatt ca det Fikk turbon min i dag 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
møffe Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 fjern den ring der er på bagsiden af svinghjulet og drej 3-4mm af ydersiden på svinghjulet og ret anlægsfladen af . du skal kun rette den af. okke fjerne mere end nødvendigt. så har du et svinghjul der kan holde til turtall. det er hvad jeg har gjort ved mit og det virker 110%. den er meget mere turtalls villig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 assen turbo har du fått deg da gutt? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_H Posted January 11, 2006 Author Share Posted January 11, 2006 (edited) Ok, da gjør jeg det møffe Ford RacingTurboen er en 4x4 t3 turbo Hvilken løsning skal du ha på olje returen? Hvor skal du ha den? Og hvor skal du ta olje til turboen fra? Edited January 14, 2006 by Bjørn_H 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn_H Posted January 14, 2006 Author Share Posted January 14, 2006 Noen som vet? 88 Sierra Cosworth 2wd Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 olje til turboen skal du vell ta ifra oljelampeføleren.. samme som jeg har gjort på min ohc.. som du har sett bilder av.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now