Guest Bånn gass .no Posted February 8, 2004 Posted February 8, 2004 Har noen, noen tips. Har Lav komp stempler. RS 500 IC. Grønne dyser. 3" fra turboLurer på om det er 4x4 innsug. Turbo ? men det står A/R 42 på den oghar 34 acuator og 3 bar map sensor.olje kjøler( på størelse med IC`n i Transiten til faters 8) ) Vet ikke noe om kammer eller om den er porta.Veit ikke om det er veivhus ventlasjon. åssen ser jeg om det er montertog er det noe og ambefale.skal bytte til åpent luftfilter, vil det hjelpe noe?Skal la noen som har peil se på motoren så jeg får litt mer infoom hva som er gjort.
WingDude Posted February 9, 2004 Posted February 9, 2004 Hvis du ikke har tenkt til å porte, så er det ikke så mye mere å gjøre ut i fra oppsettet ditt, kanskje en t35 turbo. Men hvis du porter så kan du gå opp til grå dyser, kanskje en t3/t4 hybrid-turbo, åpent filter og veivhus-ventilasjon er et must. En 4x4 innsugs-manifold er en fordel.
Guest Bånn gass .no Posted February 9, 2004 Posted February 9, 2004 har titta litt nermere på bilen idag. det står A/R 48 på eksoshuset oga/r 42 på turbinhuset (er ikke sikker om det er det den heter) betyr det at det er en orginal T3Er olje i luftfilteret mitt, så da blir det veivhus-ventlasjon på meg. hvor mye Hk vil jeg tjene på å montere T34 turbo. porte toppen+Grå dyser og ca pris. er det mer jeg kan gjøre, hva med kammer?
triggerhappy Posted February 9, 2004 Posted February 9, 2004 Jeg bremsa 350hk 417nm på det oppsettet, før jeg fikk skikkelig veivhusvent. Toppen min er ikke skikkelig porta, bare glatta ut. T34 m/ ar.48 eksoshus. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
WingDude Posted February 9, 2004 Posted February 9, 2004 Det er nok en standard T3 ja.Porting + overhaling generellt av toppen koster fort over 5000 kr, en turbo koster omtrent det dobbelte, grådyser ca.3500.Orginal-kammer er bra nok. Du bør kunne få 380-400 hk med et optimalt oppsett.
Guest CossieX Posted May 31, 2004 Posted May 31, 2004 Er det noe poeng å bruke grå dyser opp til 350 hk? holder ikke de grønne?
EscCos Posted May 7, 2007 Posted May 7, 2007 Hvis du ikke har tenkt til å porte, så er det ikke så mye mere å gjøre ut i fra oppsettet ditt, kanskje en t35 turbo. Men hvis du porter så kan du gå opp til grå dyser, kanskje en t3/t4 hybrid-turbo, åpent filter og veivhus-ventilasjon er et must. En 4x4 innsugs-manifold er en fordel. Noen som vet hvor mye man kan tjene i hk ved å porte toppen på grønndyseoppsett? Bare sånn ca.. Escort CosworthCapri MK ICapri MK III
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now