Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en sort 89 mod rs turbo som jeg vil selge.. Aner ikke pris men er åpen for bud.. må nå byttes noen foringer foran og drivknute h side, men dette kan fikses før salg.. Bilen er meget pen, kun gått 131000km. meget strøkent intr.. bakfanger er ikke så pen men det og kan byttes før salg.. Følger med org rs turbo felger/sommer, og 14" ford rs felger/vinter.. Bilen er meget godt vedlikeholdt og det foreligger kvitteringer på ting som er byttet på bilen de fleste åra.. info og bilder kontakt 95754829@mobilpost.no

Posted

Stemmer, ved tønsberg ja.. Minner på at dette er en orginal rs turbo, ikke hærjekjørt eller trimmet, bruker nesten ikke olje, ingen ulyder i verken motor eller gir... meget pene org recaro seter..

Posted

Aner egentlig ikke.. men hadde jo tenkt å fiksa drivknuten, foringene og bakfangeren, da vil jeg egentlig si at bilen er i MEGET god stand.... kommer og til å lakkere opp igjen skjermbredderne da de er nesten ikke lakk igjen på pga steinsprut... Ønsker at dere der ute kommer og gir meg et pekepinn på hva den evt kan være vært....:-)

Også open for evt bytte....

• 5 weeks later...
  • 5 weeks later...
Guest Alex_86
Posted

du får herved et bud siden det er det du ønsker. 10k

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...