Jensrud Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 Kan jeg fjerne den store stygge boksen etter selve fulteret? Har satt på et powerfilter, bare tok vekk luftfilterboksen og satt det ret på den andre store stygge boksen:9 Er det mulig å ta vekk den resterende boksen, skru av mengdemåleren og TIGe og den andre slangen den i et rør rett fra 90grader gummislangen fra innsuget? Tegna en 3sekunders tegning. Dere skjønner sikkert
Jensrud Posted December 22, 2005 Author Posted December 22, 2005 (edited) Ingen som vet dette? Er snakk om sierra dohc, sedan Edited December 22, 2005 by Jensrud
xXx Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 dette går fint men ikkje ta vekk mengde måler og den slangen under da vill ikkje bilendin gå skikkelig på tomgang fordi den suger luft i den slangen under der med mengde måleren .......bare kapp av dei to store boksene men kapp slik att du har ein liten bete plastikk rør igjen til og klemme luft filteret på...... dette gjorde eg selv og det funka heilt fint får veldig grom lyd viss bilen din er orginal ellers ........ RS Cosworth 1990 Mvh Raymond
Jensrud Posted December 22, 2005 Author Posted December 22, 2005 Ok. Takk. Jeg kikka inni den boksen og det så ut som det var noen kanaler og greier der, så jeg trodde kanskje at det var en del av mengdemåleren. Kan jeg ikke skru av selve måleren og slangen, og sveise nye fester på et annet rør?
KinG^KaoZ Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 Kan ta av de boksene ja, og så kutte i det siste røret. Har gjort det slik jeg: 91 Sierra 2.0i cl DOHC 71 Yamaha RD 350
Jensrud Posted December 22, 2005 Author Posted December 22, 2005 (edited) Blei bra det der Men jeg har lyst til å ha rør helt fra gummislangen eller innsuget. Kan jeg ikke bra skru den av plastrøret, sammen med den slangen under. Og sveise det på et rør? Eller er det no spesielle greier inni plastrøret? Altså den her jeg mener. Edited December 22, 2005 by Jensrud
morty999 Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 du kan jo koble vekk den saken.. bare å skru opp togangen så er den like fin.. flere jeg kjenner som ahr gjort det.. bare tett igjen slangen som går til innsuget...
morty999 Posted December 22, 2005 Posted December 22, 2005 blir ikke noe mere.. det der er jo bare en tomgangsregulator da.. ikke noe mer
ford-racing Posted January 7, 2006 Posted January 7, 2006 hei var det slikt du mente? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Recommended Posts