Guest jmmk Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 ja... noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Fra 5k til 15k, avhengig av hvor mye som skal gjøres, med tanke på demontering og grunnarbeid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bust Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 med bengalack og rull ca 400kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Dust... Hvor får du slike priser fra da Wingdude? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Vennligst forklar deg count !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Dust var ment på Bust. 5 tusen for hellakkering? Syns det var veldig billig.. Da må du vel pusse ned og grunne selv da..? Kanskje? Veit ikke jeg, det var derfor jeg spurte. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
WingDude Posted February 3, 2004 Share Posted February 3, 2004 Kanskje derfor jeg skreiv som jeg gjorde count Gjør man grunnarbeidet selv, og det er en billig lakktype, og lakkereren tar det svart, da får du det kanskje under 5k også Lakkeringa mi blir nok fort over 10k er jeg redd :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Count Posted February 4, 2004 Share Posted February 4, 2004 Jeg fikk pris på 27000 (!!! :shock: ) På Otta Auto For hellakkering.Hvis jeg pussa ned og maskerte selv kom det på 7000. Hvis onkelen til dama gjør det kommer det på 9000. Da gjør han alt fra å skaffe lakken, pusse ned og maskere til å trakte kaffe i pausen. Hørt om noe som heter HS-klarlakk?Skal visstnok være usannsynlig bra. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts