Åshøgda-raceway Posted December 16, 2005 Author Share Posted December 16, 2005 enig. det er der de passer best spør du meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Komfort Posted December 16, 2005 Share Posted December 16, 2005 den er bare stiftet fast ja. bare å nappe av den vettu. kan hende eieren av den du ville ha leppa til hadde forsikret mot oss cosworth folk som vil ha de og skrudd inn et par ekstra skruer under hehehe.... Sikkert like fort gjort å nappe den av som å hugge hendene av vedkommende med øks...... som ville vært fortjent!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest viko Posted December 17, 2005 Share Posted December 17, 2005 enig. det er der de passer best spør du meg. Jepp helt enig, btw den svarte er/var min, ikkje for å skryte men eg var den første med kvite tror eg,etter mitt bilde kom på nett, gjekk det en stund så såg eg fler.. Sikkert like fort gjort å nappe den av som å hugge hendene av vedkommende med øks...... som ville vært fortjent!! Helt enig, stjeling er synst eg. Kjøp og betal, eller la være. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 mener ikke at man skal nappe den av en bil på gata da he he he HALLO!!!!!laguna bilen har vært på veien så lenge at det finnes flere av dem på høggern!!! folk totalvraker bilene sine ganske fort når det kommer snø i dette landet!!! kalles ikke å stjele på høgger`n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Acab Posted December 19, 2005 Share Posted December 19, 2005 Tror faktisk detta er den feteste cossien jeg har sett!!!!!! Noen som vet hvilke skjørt som sitter på?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Julle Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 http://www.classicparts.org/ her har de leppa. 690 + Mva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spartababe Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 mener ikke at man skal nappe den av en bil på gata da he he he HALLO!!!!!laguna bilen har vært på veien så lenge at det finnes flere av dem på høggern!!! folk totalvraker bilene sine ganske fort når det kommer snø i dette landet!!! kalles ikke å stjele på høgger`n Tror den hadde vært fetere uten de dekalene men,noen som vet hvor mye den er senket?Syns den ser så lav ut , er det mulig å kjøre litt "aktivt" med en slik bil da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 tror ikke bilen er senket mer enn noen andre cosworther?? sikkert 25mm. funker helt fint å kjøre aktivt med lav bil men da må demperne og fjørene og understellet være VELDIGT stivt. men bildet er tatt når bilen drar på så bak ser bilen lavere ut. er enig i at dekor ikke egner seg på cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cossi2wd Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Helt enig, stjeling er synst eg. Kjøp og betal, eller la være. Bare sånn at d kommer frem så har jeg ikke prøvd å stjele no ***** leppe !!! Har penger nok til å kjøpe ei !! Man gjør seg ikke kriminell for et sukkertøy vøtt !!! www.frodeholte.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Michal Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 Helt enig, stjeling er synst eg. Kjøp og betal, eller la være.Bare sånn at d kommer frem så har jeg ikke prøvd å stjele no ***** leppe !!! Har penger nok til å kjøpe ei !! Man gjør seg ikke kriminell for et sukkertøy vøtt !!! kjører man rundt i en cosworth på gata har men vel nok penger til å kjøpe en sånn en men har festet min ekstra godt hverfall!!!er MANGE respektløse JEV#£¤!!@ der ute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts