Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har problemer med min rst pga ladesperre. den kutter på rundt 0.7

 

Når jeg napper av vacum slangen inn til hjernen gir den seg å går som ei kule men da går den ikke skikkelig på tomgang.

 

Det som er så mystisk at den forje rst'en eg hadde brukte eg samme hjernene og på den kutta de ikke.. hva kan være galt. etter de jeg hørte skulle denne motorcrafthjernen være uten sperre.

 

Noen som har noen formeining om hva som kan være galt? merkelig at den sko kutte i denne bilen.

Posted
Har problemer med min rst pga ladesperre. den kutter på rundt 0.7

 

Når jeg napper av vacum slangen inn til hjernen gir den seg å går som ei kule men da går den ikke skikkelig på tomgang.

 

Det som er så mystisk at den forje rst'en eg hadde brukte eg samme hjernene og på den kutta de ikke.. hva kan være galt. etter de jeg hørte skulle denne motorcrafthjernen være uten sperre.

 

Noen som har noen formeining om hva som kan være galt? merkelig at den sko kutte i denne bilen.

Er du sikker på at fargekoden på hjernen du har nå passer overens med den nye rst'n din da?

[-] Ford Escort RS Turbo S2 - Prosjektbil - 1.6 CVH EFi, Koni, Cobra, Piper 285T2, Deflex, AP Racing, Megasquirt II v3.0, 2,5" Mongoose, Radtec Intercooler, Escos dyser, Cossiebremser, T3 .48 eksos, 7,4:1 cr, Mintex, Lockheed, Toad CarAlarm, AutoGauge, HKS, Innovate Motorsports, SFS Silicone hoses, OMP, 9mm core plug wire

[-] Ford Sierra 2.0iS - Bruksbil - kent cam FR34

Posted

kutter den ? dvs den dør ? eller bar slutter og lade ?

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Posted

smeller, skyter stikkflammer, turboen blir rød av oppvarmingen fra flammene.

 

Virker som om du legger den på turtallsperra og holler den der...

Posted

amal er borte.... den får mer en nok bensin.. den får jo så mye at den skyter stikkflammer og turboen blir varm av flammene....

 

merkelig den går som et skudd uten den vacum slangen.

Posted

ang den slangen du har nappet vekk fra ECU'n det er vel ikke vakum slange men trykk slange?? ligger vel en sensor i enheten som måler ladetrykket ditt,å når du napper vekk slangen vet ikke ECU'n hvilket trykk du har å dermed kan du lade mye mer, org chip til RST har vel trykksperre på 0.7 bar viss jeg ikke husker feil.. mulig jeg er heeelt på bærtur her men men

Posted

Den slangen... -ecu styrer kansje tenning via slangen. Mulig at du får alldeles feil tenning når du tar den av, derfor flammer og skyting.

-bare en tanke.. :)

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Posted

stemmer de du sier zr!

 

Ronny: den smeller når den står på ikke når den er av :) men har skifta bensinpumpa i dag får den var gåen så kan ha vert noe snusk der.... skal sjekke mer i morgen...

Posted

er du helt sikker på at den hjernen din er chippet? høres ut som helt vanlig rst reaksjon på trykk over sperra spør du meg..

Posted

hadde samme symptomer når jeg chippa min rst og fikk feil chip...er du sikker på at det er riktig chip i riktig ECU i riktig ledningsnett...

 

har dette plutselig skjedd eller har det kommet etter du har gjort noen forandringer?

Cosworth!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...