Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Er på jakt etter en Sierra som har motor som går bra, girkasse som fungerer og liv igjen i klutsjen. Ellers stand spiller ikke så stor rolle. Gjerne avskiltet og avskrevet. Hvis noen vet om en slik bil ta kontakt.

Edited by alibaba

x - RS Turbo S2

Posted

hei. har en ford sierra sedan 1987 mod til salgs 13500

rakkestad østfold

97410420

90`Scorpio 2,9 i GL 4x4 (Combi)

91`Scorpio 2,9 i CL (Sedan) Skrotet

91`Scorpio 2,9 i 24V Ghia (Sedan) Solgt

• 3 weeks later...
Guest Grove\\
Posted (edited)

Snakk med Lars^ her på forumet. han har en! Den tror jeg går billig.. Hedmark!

Send meg en PM for tlfnr. evt litt info!

Edited by Grove\\
Posted

En kamerat har en 82 sierra 2.0L GL i ganske bra stand, bortsett fra bærebruer bak som må byttes og et par foringer i forstillinga.

Bytt dette å du har en god bil som har lenge igjen, eller bruk som delebil, er mye bra deler..

Bilen har gått 210 000 ca.. og har fulgt alle serviser utrolig nok..

Uten skilter.

Tror den kan gå for 3000 :)

Posted

Jeg har en sedan, 2.0ohc, gasser.. Går som en klokke. Ingen ulyder som jeg har hørt vertfall.

Står i Skien. uten frontfanger og venstre hovedlampe.

Går for 3000,-

Står i Skien

Posted (edited)

89 ford sierra orginal 2.9i, med med ok motor og drivverk. + at ekstra motor, gear og bakstilling følger med. gule forran og røde koni bak, powerflex i forstilling 28mm cosworthstabstag, cosworth ratt. mangler taktrekk og framfanger. km 230000. km delemotor/gear/diff--> 140000.

selges 15000.

Edit: hvit, kombi, litt kanalrust, 10 stk 14" Rs alufelger, 4 stk nye hakkepelita piggdekk 175/65

Edited by Samatron
  • 8 months later...
Posted

Eller hvilken som helst billig baktrekker, så hvis noen skal kvitte seg med en eller vet om noen som skal kvitte seg med en kan jeg kanskje hente den.

x - RS Turbo S2

Guest chris85
Posted

har en 86 mod sierra med grei motor/gir... resten av bilen er endel rust på, men starter trofast hver dag... blir avskiltet i slutten på okt grunnet manglende eu kontroll :P orker ikke bruke penger på å få den godkjent. ca 3-4000

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...