Jump to content

finnes det stainless exhaust til xr2 mk2.?????

Recommended Posts

Posted

Hallais.. :D Etter 2 timer med surfing på webben med inntens leting etter et rustfritt exhaust system til min cvh 1,6l ( fiesta xr2 mk2) fant jeg ingen ting. Finnes det ikke? Er jo en fordel med et anlegg som ikke ruster så sinnsykt fort. Noen som har et god forslag på hva jeg kan bruke? :P

MVH: Jiesta.

" Ride the big one! "

Posted

http://www.speedshack.co.uk/Fiesta%20Mk1%202.htm

de har mye forskjellig liggende. både nytt og brukt.

litt rotete side, men send mail så får du vite hva de har liggende.

var der i fjor sommer, da hadde de mye stash! mange brukte ting som kan være vanskelig å få tak i ellers

Posted
http://www.speedshack.co.uk/Fiesta%20Mk1%202.htm

de har mye forskjellig liggende. både nytt og brukt.

litt rotete side, men send mail så får du vite hva de har liggende.

var der i fjor sommer, da hadde de mye stash! mange brukte ting som kan være vanskelig å få tak i ellers

Rotete butikk også, hehe. Men har vært der flere ganger og handlet, skaffer mye rart... Ta kontakt med de!

Posted

hehe sansynlig den mest rotete butikken jeg har vært i, men den har sin sjarm kan man si :D

hyggelige folk og

Posted

Ser ut som jeg blir å bestille komplett system fra ashley ( manifoild og full system). De selger det inne på burton-power. Noen som har testa dette?

" Ride the big one! "

Posted

eg har ashley cat-back system på min, og er godt fornøyd med det. God passform, og passelig lyd for meg..

effektøkningen er vel som normaltv effektanlegg tenker eg..litt mer på deg som kjøper grenrør i tillegg.

Posted

kan jo sende en mail til fiesta-centre og høre om de kan skaffe til deg. langt fra alt de selger ligger ute på nette.. de har ofte ganske gode priser og.:D