Guest Lethyss Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Vil et veltebur, type skrudd, som satt i en 5-dørs combi passe i en '86 3-dørs combi?Og, må man ha papirer på buret hvis man skal ha bilen på veien?
Guest xsiv Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 kollevold har vell ferdigbygde OMP bur med godkjennings papir. se der du
Guest Lethyss Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Takker Men det har seg slik at jeg har et alubur liggendes i garasjen
Guest pzycho Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 når vi snakker om bur.. det buret til 3dør sierra de har på kollevold, er det den typen som går ned FORRAN dashen? eller igjennom dashen og følger A-stolpen ned?
Sedan Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 3 og 5 dørs er likt. Sjekk Perersen Racing hvis du kan sveise selv. Mye billigere. Mitt prosjekt
Slideways Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Vil et veltebur, type skrudd, som satt i en 5-dørs combi passe i en '86 3-dørs combi?Og, må man ha papirer på buret hvis man skal ha bilen på veien? Ja det passer, må ikke ha noen papirer på buret, men det er noen regler for at det skal kunne godkjennes av biltrangsynet... har prøvd å snakke med noen som kan reglene på biltrangsynet men de bare sender meg hit og dit uten at jeg får noen konkrete svar når vi snakker om bur.. det buret til 3dør sierra de har på kollevold, er det den typen som går ned FORRAN dashen? eller igjennom dashen og følger A-stolpen ned? 3 og 5 dørs er likt. Sjekk Perersen Racing hvis du kan sveise selv. Mye billigere. Pedersen Racing og kollevold sitt selvbyggerbur = same shitTa heller med deg bilen ut til autosafe (han lager burene som kollevold selger) som ligger i svelvikveien i drammen så kan han bøye til bur akkurat som du selv vil ha det! koster ikke mange kronene heller.. også slipper du at det blir noen missforståelser om hvordan du skal ha det
Guest pzycho Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 har en som kan lage det buret jeg vil ha, rimelig heftig bur.. men tenkte hvis disse burene var noelunde, så var det likegreit, men det serut som om jeg får det laget heller ja
Guest Lethyss Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 (edited) Takker for svarene Edited November 16, 2005 by Lethyss
Guest thorbis Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 hva er ca prisen på ett sånt bur han i drammen bygger a?? har du ett tlf nummer evt?. mvhthorbis
morty999 Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 går det ann å få laget noe helbur som kan brukes sammen med bakseter?
Cossi2wd Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 går det ann å få laget noe helbur som kan brukes sammen med bakseter? D lurer jeg også på !! Eller trenger ikke absolut være helbuer, men et bur som dekker bak også litt, men alikavel kan ha personer i baksetet ! *?* www.frodeholte.com
Guest kristiansen Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 for å få godkjent veltebur for bruk oxo på veien må følgende krav ihvertfall oppfylles. - det må være mulig å fjerne bjelken som går tvers over døra for å letter komme inn i bilen.- solskyggen skal fortsatte sitte der og være brukbar-3punkts belte skal oxo sitter der og være brukbart. må oxo si dette er vansklig å få godkjent men det er fult mulig hvis gjort riktig
Guest harleymannen Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 alt er mulig.. hehe.. Hva skal vi med baksete??????
Anders Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Slideways Posted November 23, 2005 Posted November 23, 2005 hva er ca prisen på ett sånt bur han i drammen bygger a?? har du ett tlf nummer evt?. mvhthorbis Han bøyer bare til rørene for deg, da koster det ca 2500kr, også må du tilpasse og sveise selv, hvis han skal sveise det inn koster det sånn ca 15000kr går det ann å få laget noe helbur som kan brukes sammen med bakseter? D lurer jeg også på !! Eller trenger ikke absolut være helbuer, men et bur som dekker bak også litt, men alikavel kan ha personer i baksetet ! *?* Dra til autosafe også sier du bare hvor du vil ha stengene også bøyer han til det... Så en sedan i kristiansand i sommer som hadde et bur som bare fulgte c-stolpen bakover til tårna.
cosworth87 Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 må jo ha med alle fjortissene!!! hehe Klarer seg med 1 jenten i bilen morten:) å den jenta skal hete det samme som en middelsize Toyota
Recommended Posts