Bdt Posted November 15, 2005 Posted November 15, 2005 Det som er gjort med bilen er: gule koni,nesten nye foringer rundt om(ford foringer)nye bremser,nyoverhalt gearkasse for 2 år siden,RSI motor blokk +topp med mek ventilløftere.org motor følger med.3" rustfri eksos,oppgradert wastegate,cossi vinge,bad look panser,stort stereo annlegg.lite rust,kun et par bobler på venstre hjulbue.4 vinter dekk på alu felg(14") og gr.A coil. bilen er vinterkjørt 1 gang på 5 år.162000km... tlf 9388477630000 kr bilder kommer..... COS it`s WORTH it!
Janna Posted November 16, 2005 Posted November 16, 2005 Hvor i landet? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Guest shorty Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Hva vil RSI motor si skj;nner at det ikke er rst motor men hva er forskjellen..
Bdt Posted November 17, 2005 Author Posted November 17, 2005 rsi motoren satt kun i rs1600i escort`n.er litt høyere komp, i toppen er det mye større eksos og innsugs porter og ventiler+ at det er mekaniske løftere.men sitter fortsatt turbo og alt på ,bare sånn at det er sagt COS it`s WORTH it!
Cossieman Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Shorty aka marius. detta er noe for deg. du leiter jo etter rs turbo.. og denna var feet:D kast orion og kjøp denna! Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Janna Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 InZane2k: Takk for opplysende svar . Satser på Kolbotn i Bergen da jeg KOLBOTN, Tokke kommune KOLBOTN, Gausdal kommune KOLBOTN, Risør kommune KOLBOTN, Oppegård kommune KOLBOTN, Tvedestrand kommune KOLBOTN, Nordreisa kommune KOLBOTN, Rauma kommune KOLBOTN, Åmli kommune KOLBOTN, Vinje kommune KOLBOTN, Enebakk kommune KOLBOTN, Tinn kommune KOLBOTN, Fyresdal kommune KOLBOTN, Oppegård kommune KOLBOTN, Midtre Gauldal kommune KOLBOTN, Tokke kommune KOLBOTN, Hitra kommune KOLBOTN, Oppdal kommune KOLBOTN, Tvedestrand kommune KOLBOTN, Hemne kommune KOLBOTN, Kviteseid kommune KOLBOTN, Skien kommune KOLBOTN, Mosvik kommune KOLBOTN, Rennebu kommune KOLBOTN, Bergen kommune KOLBOTN, Holtålen kommune KOLBOTN, Gloppen kommune KOLBOTN, Nord-Aurdal kommune KOLBOTN, Tinn kommune KOLBOTN, Bergen kommune KOLBOTN, Oppegård kommune KOLBOTN, Notodden kommune KOLBOTN GRAVLUND, Oppegård kommune KOLBOTN SKOLE, Oppegård kommune KOLBOTN TRELAST, Oppegård kommun Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
LordSnick Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 kolbotn uttafor oslo vel... 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Janna Posted November 17, 2005 Posted November 17, 2005 Hva er det av dekk/felg?Eu-godkjent?Oljeforbruk?Ladetrykk kjører du på? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Bdt Posted November 18, 2005 Author Posted November 18, 2005 blei eu godkjent mars i år fordi den hadde stått uten skilter en stund.og får å få skilter på den måtte den godkjennes,da blei no foringer og bremser bak byttet.men de skal inn i februar men tror ikke det blir noe problem.har brukt kanskje 0,5 liter med olje på 3000kmsommerdekk 195/50/15 nesten nye dekk og vinterhjul er på 14" alu hjul,husker ikke hvilken dim. kjører med ca 0,7-0,8 bar i ladetrykk og det er Kolbotn utafor oslo..... COS it`s WORTH it!
Janna Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 Unnskyld spørsmålene,men har aldri hatt rst før.Hvorfor denne rsi motoren?Ser det du skrev over, men er denne motoren da bedre enn vanlig rst? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
Guest Mr.Escort Posted November 18, 2005 Posted November 18, 2005 mer trimmingsvennlig med tanke på mekaniske løftere.. rs1600i toppen er vel noe av det bedre av cvh motorer men skulle hatt litt lavere kompresjon på denne motoren.... **** at jeg ikke har 30000 nå ellers skulle jeg kjøpt på flekken...sorry off topic..
Bdt Posted November 18, 2005 Author Posted November 18, 2005 er som Mr.escort sier mekanisk topp er gromt som ****.tåler masse turtall.og vil du ha lavere komp kan du flytte over stempla fra den org rs turbo motoren som følger med.som foressten er ganske nye sammen med stempelringer... glemta å skrive at det også er gr.A coil. COS it`s WORTH it!
Recommended Posts