Jump to content

xr4x4 til salgs


twin turbo

Recommended Posts

xr4x4 litt shabby. svart xr4x4 til salgs med rust på dører nede bakluka er litt dårlig bilen ser ellers grai ut for rust kun små flekker på kanaler og litt på hjulbuer. motor treng overhaling da den har stått i mange år. eg har kjørt med bilen så den går men den bruker kjøleveske og har ein liten klakkelyd trur det er eit rådelager følger med ny vannpumpe(kan vere den som klakker i motor. har ikkje hatt tid å begynne på den sjol så eg veit ikkje ke som klakker i motor). ellers er det ein skrapelyd fra 1gir til 2gir vis eg girer fort. følger med noen nye foringer til understell. prisantyding ca18000 bud. kjøpte den for å fixe den men mangler tid og plass. skal vere grai og få i godkjent stand uten for mye utlegg. vis det er dårli respons blir bilen fixet av meg før salg, men da blir den selfølgeli dyrere :D

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nai har ikkje bilder, men er litt usikker på salg da eg snart får lappen igjen så da lurer eg på og ordne den til å ha når lappen er tilbake i mine hende :D men eg har dører og bakluke på anna bil som i såfall blir flyttet over på denne som er ok kun noe små flekker.

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...